Gå til innhold

Hvordan er kameraforskjellen på Samsung s7plus og Huawei mate 20 pro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en glad amatørfotograf som elsker og ta bilder, så vurderer å oppgradere mobilkameraet. Er kameraet til Huawei mate 20 pro mye bedre enn det hos Samsung s7plus? Altså er det soppas mye bedre at det er verdt prisen? 

Anonymkode: f8c97...cb6

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: f8c97...cb6

AnonymBruker
Skrevet

https://m.gadgetsnow.com/compare-mobile-phones/Huawei-Mate-20-Pro-vs-Samsung-Galaxy-S7-Edge

Vet ikke hva den samsungen ligger på i pris, jeg finner ikke noe S7 pluss på Google, men mate20pro er jo ca 9500 kr og S7 fra 3500. Det blir jo som å sammenligne en gammel Lada med en ny Golf. 

Kan hende du klarer deg med P20Pro, den er noen tusenlapper billigere (7000). Mate har vidvinkel og trådløs lading bla, men ellers er mye det samme. 

Huaweis toppmodeller har 40 MP og optisk zoom samt mulighet for å velge ISO, blenderåpning og lukkertid selv. 

Jeg hadde galaxy S5 og greide aldri ta et eneste brukbart bilde av noe som beveget seg i dagslys, hadde iPhone samtidig og den hadde bedre kamera synes jeg. 

Nå tar min P20Pro mye bedre bilder om natten enn iPhonen min. 

Nå er det jo ikke nødvendigvis kamera som tar bra bilder, men den som holder det :) 

Anonymkode: c4242...eb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...