Gå til innhold

Rørlegger demontere dusjhjørne før montering av dusjkabinett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal nå bytte ut dusjhørnet med et dusjkabinett. Vet at jeg kunne ha fjernet dusjhjørnet selv, men pga jeg ikke har noen mulighet til å få fraktet dette til søppeltømmingen lurer jeg på om rørleggeren som skal montere dusjkabinettet også kan fjerne dusjhjørnet? Noen som vet om rørleggeren faktisk kan fjerne dusjhjørnet før montering av dusjkabinettet? Vet at det vil koste ekstra...

Anonymkode: 7776a...595

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan de. Jeg anbefaler å gjøre så mye du kan av jobben selv, så kan rørleggeren ta med seg skrotet. Skal rørlegger gjøre alt så må du regne med minst 2000 kr ekstra.

Anonymkode: 691cf...0ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan de. Jeg anbefaler å gjøre så mye du kan av jobben selv, så kan rørleggeren ta med seg skrotet. Skal rørlegger gjøre alt så må du regne med minst 2000 kr ekstra.

Anonymkode: 691cf...0ea

Takk for svar :) Da skal jeg gå innom rørleggeren å snakke med de først. Kan selvfølgelig demontere så mye jeg greier bare de tar med seg skrotet :) 

Anonymkode: 7776a...595

AnonymBruker
Skrevet

Bare få noen til å hjelpe deg å holde så kan du montere dusjkabinettet selv også. Rørlegger er dyrt.

Anonymkode: a9375...69c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestillte montering og demontering når jeg kjøpte nytt kabinett. Betalte ikke så mye ekstra for jobben. 

Anonymkode: 68ba1...533

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...