Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, skriver her bare for å høre om litt råd. En jente i klassen min henger seg ofte på venninna mi og en annen vi noen ganger er med. Veninna mi liker henne godt og derfor er hun med oss en del.Har nettopp fått høre av venninna mi at jenta ikke liker meg, hun sa at jeg ikke var hennes type menneske. Jeg hadde jo på følelsen at hun ikke har likt meg, men har prøvd å være hyggelig siden hun ofte er med oss. Føler det er så kleint å være rundt henne, men er nødt siden hun henger seg på oss. Orker jo ikke å fortsette meg denne fake snillheten, blir faktisk irritert av å være rundt henne nå som hun til å med sier til venninna mi at hun misliker meg...hva gjør man i slike situasjoner? Jeg vil jo ikke være med henne.

Anonymkode: f7690...2c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten så velger du å prate med henne alene og rolig om hva dere kan gjøre for å løse eventuelle problemer hun har med deg. 

Eller så lar du det ligge, du trenger ikke være høflig men normal. Altså ikke slem eller frekk.

Anonymkode: f2650...838

Skrevet

Dårlig gjort av venninna di og si det til deg (-_-) Hørtes ikke ut som noen venninner, noen av dem. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vær genuint snill. Ikke døm hun bare fordi hun dømmer deg. Hun vil nok innse at du er en jævlig kul og snill jente selv om hun tror du ikke er hennes "type". Jeg var også sånn før, dømte andre personer ut fra klær, musikksmak, venner, stil, interesser osv og tenkte at de var ikke "min type menneske" men i det store og hele så er jo de aller fleste mennesker ganske greie og likanes, man må bare komme seg over den forhåndsdømmelsen sin først for å innse det! 

Anonymkode: 76a41...7b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...