AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Eldstejenta vår har vært konstant forkjøla siden barnehagestart i høst, og det har vært ekstra ille de siste dagene med voldsom slimhoste. Har vært hos legen, og de sier det er virus og ingenting å gjøre med. Jeg lurer nå på, kan jeg ikke gi henne litt pupp? Morsmelk er jo full av antistoffer, så kanskje vi greier å ta knekken på dette her? Jeg fødte for 5 uker siden, og fullammer lillesøster. Storesøstera slutta å amme i sommer, mest fordi det var vondt for meg og hun bet litt. Kan jeg gi henne litt pupp nå tror dere? Kan hun evt smitte babyen med noe? Babyen har allerede tett nese, og blir hostet på daglig av storesøstera, så skulle tro hun i så fall allerede er smittet. Anonymkode: 1dbf7...1ed
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Ja, selvfølgelig. Ammer min snart toåring pga mye sykdom. Trygghet, kos, væske og næring. Gjør det hvis du vil. Anonymkode: 13906...a0c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Fungerer det ikke å pumpe? Anonymkode: 2ce15...582
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Ville pumpet og gitt i kopp. Ikke så mye pga smittefare, men fordi det kan bli lettere å slutte igjen uten at største blir misunnelig på minste som fortsatt får lov... Anonymkode: be00c...d72 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Hvis det ikke fungerer kan du jo pumpe og gi Anonymkode: 79123...841
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville pumpet og gitt i kopp. Ikke så mye pga smittefare, men fordi det kan bli lettere å slutte igjen uten at største blir misunnelig på minste som fortsatt får lov... Anonymkode: be00c...d72 Kan jo bare få amme til begge er ferdig.. tror WTO anbefaler å amme til 5 års alder Anonymkode: 06827...f0c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jo bare få amme til begge er ferdig.. tror WTO anbefaler å amme til 5 års alder Anonymkode: 06827...f0c 2 år. Anonymkode: b083c...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå