AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det i butikk i bergen. Anonymkode: 94e17...c42
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Tror ikke du får kjøpt den andre steder enn nettsiden til Tarte. Anonymkode: 21824...cfc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke du får kjøpt den andre steder enn nettsiden til Tarte. Anonymkode: 21824...cfc Å, aner virkelig ikke hvilken farge jeg kan kjøpe i. Vet du om noen andre gode conceelere som selges i butikk i bergen? Har prøvd mange, men det har vært fra sånne «billig» merker, som Loreal , nyx osv. Leter etter noen litt dyrere nå. Anonymkode: 94e17...c42
Nerine_ Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, aner virkelig ikke hvilken farge jeg kan kjøpe i. Vet du om noen andre gode conceelere som selges i butikk i bergen? Har prøvd mange, men det har vært fra sånne «billig» merker, som Loreal , nyx osv. Leter etter noen litt dyrere nå. Anonymkode: 94e17...c42 Urban decay naked skin concealer er god! Den har de vel kanskje på kicks i Bergen? Evnt MAC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå