AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Jeg jobber på et lager, (studerer) tar et emne ved siden av. Jeg jobber for en mellom stor bedrift med mange avdelinger.Jobbet for dem i ca 3 år nå. Jeg hater jobben fordi vi har ledere i avdelingen som suger. Avdelingslederen hater meg, jeg hater han og hater jobben.Gjør det samme hver eneste dag jeg jobber, det er fysisk hardt og ekstremt stressende. Bedriften behandler oss som slaver, jeg får heller ikke så bra betalt. Jeg hadde også en annen stilling som bedriften tok fra meg pga en feil de gjorde. Jeg hadde tenkt å snakke med lederen min om dette her, men han kommer verken til å høre eller hjelpe meg. Jeg er sliten, er trøtt og orker bare ikke være der mer. Heldigvis har jeg en plan B starter på en bachelor til høsten så dvs at jeg slutter i juni. Men det er fortsatt 5 måneder. Planen min nå er å prøve å flytte til kundeservice avdelingen deretter prøve å klare meg et par måneder frem til jeg slutter, men om det ikke går så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre! (Mest sannsynlig finne en ny jobb.) Noen som har vært i samme situasjon? Hva hadde du gjort om det var deg? Anonymkode: 380cb...19e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Hvorfor ikke finne en ny jobb som du også kan kombinere med studiene? Søk på jobber du er kvalifisert til og som du tror passer deg bedre. Anonymkode: 21aa0...923
SunnivaOslo Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Det er jo mulig at hvis du får kundeservicejobben at du vil trives? Det er vel ikke sånn at ALLE avdelingene suger? Hvis ikke du får den så slutter du. Ikke kast bort arbeidskapasiteten din et sted du ikke liker deg på.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, SunnivaOslo skrev: Det er jo mulig at hvis du får kundeservicejobben at du vil trives? Det er vel ikke sånn at ALLE avdelingene suger? Hvis ikke du får den så slutter du. Ikke kast bort arbeidskapasiteten din et sted du ikke liker deg på. Men problemet er at hvis jeg slutter før juni, så har ikke jeg noe penger for å betale regningene mine osv. Jeg søker også på jobber ved siden av. Anonymkode: 380cb...19e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke finne en ny jobb som du også kan kombinere med studiene? Søk på jobber du er kvalifisert til og som du tror passer deg bedre. Anonymkode: 21aa0...923 Det har jeg tenkt å gjøre, men kan ikke gjøre det før jeg starter på studie til neste å år. Anonymkode: 380cb...19e
SunnivaOslo Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men problemet er at hvis jeg slutter før juni, så har ikke jeg noe penger for å betale regningene mine osv. Jeg søker også på jobber ved siden av. Anonymkode: 380cb...19e Ja men da må du vel bare holde ut imens.
Duftavsommerregn Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg tenkt å gjøre, men kan ikke gjøre det før jeg starter på studie til neste å år. Da bare står du i det til du er ferdig med det kapittelet! Vi har da alle vært der en gang, har hatt en del jobber jeg overhodet ikke likte "hatet" det slik at man kvidde seg til første arbeidsdag etter en ferie! Løste det med å søke nye stillinger og det tar alltid en viss tid, avslag og tap. Men så får man et napp. Hvorfor jobber du der! Fordi du trenger pengene! Se det på den måten, og kom deg videre ved første mulighet. I perioder i livet er det slik, man trenger penger til å leve av, og da må man bare holde ut, så lenge det ikke går på helsen løs. Du er ung enda, og har en utdannelse på gang, altså noe å se frem mot og bedre tider i møte Endret 5. januar 2019 av Duftavsommerregn 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå