Gå til innhold

Funker bio oil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På typ arr etter keisersnitt feks...? 

Anonymkode: c73f9...f9a

AnonymBruker
Skrevet

Nope.

Anonymkode: 1e329...107

Skrevet

Vet ikke helt på sånne arr. Men jeg smurte på mine arr, etter selvskading, og de har blitt veldig "fine". Største arret var vel ca 1,5 cm bredt, er helt hvitt nå. 3-4 år siden. Begynte å smøre ca 1 år etter..

Skrevet (endret)

.

Endret av needy
Skrevet

Det funker ikke. Og arr blir hvite etter mamge mnd uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde det på strekkmerker og der hjalp ikke i det hele tatt

Anonymkode: aaed6...bf6

AnonymBruker
Skrevet

Biooil har ikke hjulpet mine arr eller stressmerker hvertfall , men det er bevist at massasje kan hjelpe cellulitter med noe rundt 9% (minimalt) og det er vel fordi mange masserer inn oljen at noen føler de ser bedring på cellulitter og sånn etter fast bruk av biooil. Men på arr, nei . 

Det eneste som hjelper på arr er arrplaster med silikongel som fåes kjøpt på apoteket men da skal det brukes rett etter operasjon og ikke først mange måneder etterpå

Anonymkode: d8d0b...16e

AnonymBruker
Skrevet

Hvis arret er nytt kan det hjelpe å teipe det med kirurgisk teip/hudteip. Det gjør at arret ikke «hever» seg. Jeg har et arr på et veldig synlig sted, og jeg teipet det i ca. 6 mnd. Det er nesten usynlig nå. 

Ellers kan alle silikongels/-kremer hjelpe. De opprettholder fuktigheten i huden. Ville sjekket opp om man kan få kjøpt det på nettet, hvis ikke så har de også slike kremer i apotek i Sverige. Norske apotek har ekstremt dårlig utvalg på slikt. 

I stedet for å kjøpe Bio-Oil ville jeg i hvert fall heller prøvd en renere olje (Bio Oil er ekstremt parfymert). Det sies at nypeolje, vitamin E-olje eller kokosolje skal hjelpe, men jeg har generelt liten tro på sånt. 

Hvis ikke så finnes det jo laser da. 

Anonymkode: 597e0...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Bio Oil funker ikke i det hele tatt. Har brukt det på et arr i ansiktet i et år, og det er like hvitt og synlig.

Anonymkode: ca0a9...8d1

AnonymBruker
Skrevet

Hva funker bio oil på egentlig utenom arr? Huden i ansiktet mitt er ujevn med porer og ujevn hudtone..

Anonymkode: fa254...ba4

Skrevet

Ville heller prøvd jojobaolje :) den kan brukes til hud og hår :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke den var god for noe. Prøvde den på ansikt, kropp og hender. Men det verste var lukta, en sterk parfymelukt. Den gjorde ingen forskjell på huden min. Oppskrytt produkt.

Anonymkode: 4255f...2d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...