AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Jeg hører stadig at det bare er å knipse i henda for en dame på byen å få seg noe. Dette kan jeg ikke helt forstå! jeg ser ofte at de mindre pene jentene sitter helt alene. Og at det er attraktive jenter guttene går etter uansett åssen de ser ut selv. Slutt å si at de mindre pene jentene har det noe lettere enn dere på byen og at jenter ikke trenger utseende for å få seg noe. Hvis det var sånn at alle jenter fikk seg noe ? hvorfor går ofte flere av mine venner hjem alene da? uten at noen har snakket med de hele kvelden. Anonymkode: ba6e8...fed 29
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 er ikke det likså greit da, å ligge rundt er nasty uansett Anonymkode: cbf9a...ad0 14
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Jeg er helt enig, TS. Har aldri skjønt at det liksom skal være så lett for jenter å få napp på byen. Jeg er 24 år, slank og har et pent ansikt, men blir aldri sjekket opp ute. Jeg tror jeg oppleves som sjarmerende rundt folk på dagtid, da jeg lett kommer i snakk med folk og har blitt bedt ut på date flere ganger (både av kolleger og medstudenter). Likevel tror jeg at jeg har noe avstøtende ved meg når jeg er ute? Har seriøst aldri blitt ordentlig sjekket opp på byen, og jeg er ikke så alt for sjeldent ute! Anonymkode: d24b4...4b9 13
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 54 minutter siden, AnonymBruker said: er ikke det likså greit da, å ligge rundt er nasty uansett Anonymkode: cbf9a...ad0 Det er en mellomting mellom å ligge rundt og aldri få seg noe. Anonymkode: cc89e...70f 17
Mamina Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Enig med deg, TS! Jeg føler at om jeg starter en flørt så får jeg kanskje med meg en hjem, men det er sjelden....det er år siden sist det skjedde, for å si det sånn. 2
Gjest SVK Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Om man blir sjekket opp handler mest om gjør seg tilgjengelig. Sitter man innerst på venninnebordet så blir man selvsagt ikke sjekket opp. Når det er sagt så kan jo kvinner som ønsker å flørte og bli kjent med nye mennesker ta initiativ selv også.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 12 minutter siden, SVK skrev: Om man blir sjekket opp handler mest om gjør seg tilgjengelig. Sitter man innerst på venninnebordet så blir man selvsagt ikke sjekket opp. Når det er sagt så kan jo kvinner som ønsker å flørte og bli kjent med nye mennesker ta initiativ selv også. det tror jeg ikke noe på, jeg blir sjekket opp OFTE å jeg gjrø meg alltid minst mulig tilgjengelig fordi jeg liker ikke kåte menn Anonymkode: cbf9a...ad0 7
Playful Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Gjør deg tilgjengelig da, så skal du se det ordner seg. Jeg drar ut å danser ofte f eks. Stæsk deg opp så du føler deg flott. Når jeg går bortover gata mot utestedet blir utfallet det jeg gjør det til. Går jeg og kikker i bakken eller på mobilen får jeg gå. Hever jeg hodet og kanskje vender blikket mot en av de som ser på meg så tør de veldog ofte å ta kontakt. Smile og si hei og forsøke å snakke bare, eller noen er mer direkte og tar kontakt for å spørre hvor jeg skal og om jeg vil linke opp senere f eks. Når du så er ute på byen. Sitter du bortgjemt i ett hjørne tar ikke folk kontakt. Gjør deg tilgjengelig her også. Sitt/stå i baren. Løft blikket når dere danser. Send ett blikk mot noen du syns er interessant. Kanskje gi dem øyekontakt. Så skal du se det ordner seg. 🙂 7
FrodeF Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig, TS. Har aldri skjønt at det liksom skal være så lett for jenter å få napp på byen. Jeg er 24 år, slank og har et pent ansikt, men blir aldri sjekket opp ute. Jeg tror jeg oppleves som sjarmerende rundt folk på dagtid, da jeg lett kommer i snakk med folk og har blitt bedt ut på date flere ganger (både av kolleger og medstudenter). Likevel tror jeg at jeg har noe avstøtende ved meg når jeg er ute? Har seriøst aldri blitt ordentlig sjekket opp på byen, og jeg er ikke så alt for sjeldent ute! Anonymkode: d24b4...4b9 Hahahahaha Dersom du er pen, eller stygg også, er det bare å gå bort til en gutt og du får pult. At du ikke gidder å ta noe initiativ bekrefter ikke annet enn at du er lat. 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, FrodeF skrev: Hahahahaha Dersom du er pen, eller stygg også, er det bare å gå bort til en gutt og du får pult. At du ikke gidder å ta noe initiativ bekrefter ikke annet enn at du er lat. Lol, og gutter kaller JENTER for horer! Se på dere selv hahahahaha! Anonymkode: 9eb67...8f8 22
Gjest Minesveiper Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 (endret) 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hører stadig at det bare er å knipse i henda for en dame på byen å få seg noe. Dette kan jeg ikke helt forstå! jeg ser ofte at de mindre pene jentene sitter helt alene. Og at det er attraktive jenter guttene går etter uansett åssen de ser ut selv. Slutt å si at de mindre pene jentene har det noe lettere enn dere på byen og at jenter ikke trenger utseende for å få seg noe. Hvis det var sånn at alle jenter fikk seg noe ? hvorfor går ofte flere av mine venner hjem alene da? uten at noen har snakket med de hele kvelden. Anonymkode: ba6e8...fed Det kommer litt an på hvilke forutsetninger man tar. Hvis jeg som mann sitter på samme bord hele kvelden, kommer jeg ikke til å komme i snakk med noen damer med mindre venner introduserer nye folk til gruppen. Man kan liksom ikke klage over lite oppmerksomhet dersom man ikke tar initiativ, og gjør noe for å "skape egen lykke" på egenhånd. Tar man initiativ til menn, og blir blankt avvist gang på gang så er det noe annet. Forstår at det er ganske kjipt. Endret 6. januar 2019 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: er ikke det likså greit da, å ligge rundt er nasty uansett Anonymkode: cbf9a...ad0 21 minutter siden, AnonymBruker said: det tror jeg ikke noe på, jeg blir sjekket opp OFTE å jeg gjrø meg alltid minst mulig tilgjengelig fordi jeg liker ikke kåte menn Anonymkode: cbf9a...ad0 Er det ikke like greit å bli hjemme? Å gå på byen er nasty uansett...... Anonymkode: e9ba7...9f3 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: det tror jeg ikke noe på, jeg blir sjekket opp OFTE å jeg gjrø meg alltid minst mulig tilgjengelig fordi jeg liker ikke kåte menn Anonymkode: cbf9a...ad0 Da er du jo lesbisk, så da er det helt forståelig. Anonymkode: c484a...fb1 8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er du jo lesbisk, så da er det helt forståelig. Anonymkode: c484a...fb1 Synes DU skal vente med å lese og skrive på dette fora til du i det minste er ferdig på ungdomskolen! Anonymkode: 3cfd2...44f 13
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er du jo lesbisk, så da er det helt forståelig. Anonymkode: c484a...fb1 Hahaha omg uvitenheten topper seg hver gang jeg er her inne å leser kommentarer fra menn lol Anonymkode: 9eb67...8f8 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #16 Skrevet 6. januar 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er helt enig, TS. Har aldri skjønt at det liksom skal være så lett for jenter å få napp på byen. Jeg er 24 år, slank og har et pent ansikt, men blir aldri sjekket opp ute. Jeg tror jeg oppleves som sjarmerende rundt folk på dagtid, da jeg lett kommer i snakk med folk og har blitt bedt ut på date flere ganger (både av kolleger og medstudenter). Likevel tror jeg at jeg har noe avstøtende ved meg når jeg er ute? Har seriøst aldri blitt ordentlig sjekket opp på byen, og jeg er ikke så alt for sjeldent ute! Anonymkode: d24b4...4b9 Og mindre blir sjansene pga metoo. Menn er redd for å bli hengt ut på nett eller få en voldtektsanmeldelse mot seg. Anonymkode: 8299d...7c9 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #17 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og mindre blir sjansene pga metoo. Menn er redd for å bli hengt ut på nett eller få en voldtektsanmeldelse mot seg. Anonymkode: 8299d...7c9 Haha ta deg sammen a! Det skjer ikke bare fordi de prøver seg. Hvis de ikke gir seg når de får nei, eller voldtar, så ja da kan det hende de blir hengt ut eller får en anmeldelse på seg. Ingen menn med normal og respektfull oppførsel gjør det og det veit du! Anonymkode: 9eb67...8f8 22
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #18 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Haha ta deg sammen a! Det skjer ikke bare fordi de prøver seg. Hvis de ikke gir seg når de får nei, eller voldtar, så ja da kan det hende de blir hengt ut eller får en anmeldelse på seg. Ingen menn med normal og respektfull oppførsel gjør det og det veit du! Anonymkode: 9eb67...8f8 Er ikke så sikker nei....https://www.svtplay.se/video/18177558/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-metoo-och-fredrik-virtanen-metoo-och-fredrik-virtanen Anonymkode: 8299d...7c9 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #19 Skrevet 6. januar 2019 Det er naturlig nok en fordel å være en attraktiv kvinne, men gitt likt attraktivitetsnivå så har kvinner det lettere enn menn når det gjelder "å få seg noe" på generelt grunnlag. Anonymkode: 86ad2...f2f 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #20 Skrevet 6. januar 2019 Hvis 10 heterofile kvinner får napp på et utested en lørdags kveld, involverer det som regel at 10 menn også får napp. Sjansen er med andre ord 50/50. Anonymkode: 2887d...4e7 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå