Antisocialclub Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har gjennom noen år drømt en drøm kanskje 3 ganger. Jeg er på en flyplass, en ganske stor en med mange avganger. Jeg skal rekke flyet mitt, men jeg kommer meg ikke til gaten. Jeg prøver heis, en som er av glass, som enten tar meg skyhøyt (og da er flyplassen liten og oversiktlig, jeg kan se gaten og der hvor jeg må gå) heisen vil aldri stoppe i andre etg, uansett hvor mye jeg prøver. Heisen går så høyt, jeg er alltid livredd for å ta den fordi jeg vet at den ikke kommer til å stoppe i andre etg, men prøver likevel. Jeg prøver også rulletrapper, de stopper i andre etasje, men det er blindvei. Alle rulletrappene leder til blindvei, eller en ny heis av glass som enten går skyhøyt eller ned i parkeringskjeller. Jeg får hjelp av en mann som jobber på flyplassen, han tar meg ut av flyplassen og i en sånn flybil, men det er gjerde rundt flyplassen, så jeg kommer ikke rundt der heller. Jeg blir irritert fordi han jobber der og burde vite dette. Jeg våkner alltid uten å vite om jeg rakk flyet eller ikke, jeg bare befinner meg i den evige runddansen med heiser av glass og rulletrapper som ikke leder noen vei. Jeg stresser i drømmen, og jeg er redd i heisen. Jeg tar heisen likevel, for den skal jo være trygg, alle andre tar den. Gaten kommer jeg meg aldri til, selvom jeg kan se den. Jeg skal jo bare rett opp ditt, rett opp i andre etasje..... 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Haha, du beskriver det så bra, jeg blir helt stresset bare av å lese om den drømmen! Flyplass er et symbol på et sted som kan ta deg til nye steder, men flyplassdrøm der du vaser omkring og ikke finner gaten betyr snarere forvirring om hvor du skal hen i livet. Eller i en jobbsak, eller andre ting.. Du er forvirret og klarer ikke finne ut hva som er best å gjøre i situasjonen du er i. Drømmen ber deg om å skaffe deg oversikt over situasjonen; sett ovenfra vet du hvilken vei du må ta. Kanskje trenger du rett å slett å komme deg i en mer overordnet stilling på jobb (for eksempel). Trenger å få bedre styring (slik at du klarer/får lov til å stoppe heisen i 2. etasje)? Og/eller kanskje er drømmen et uttrykk for at du ønsker og trenger mer oversikt og kontroll i hverdagen. Føler du deg "fanget i en labyrint"? (Slike heiser som går sin egen vei er jeg ikke helt ukjent med i mine drømmer heller. Min heis går gjerne sidelengs i rasende fart, eller himmelhøyt, så høyt at alt på bakkenivå er bittesmått og jeg er livredd for å ramle ut..Klarer ikke helt å tolke mine egne drømmer da dog..) Anonymkode: 22e58...a05 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 På 5.1.2019 den 22.00, Antisocialclub skrev: Jeg har gjennom noen år drømt en drøm kanskje 3 ganger. Jeg er på en flyplass, en ganske stor en med mange avganger. Jeg skal rekke flyet mitt, men jeg kommer meg ikke til gaten. Jeg prøver heis, en som er av glass, som enten tar meg skyhøyt (og da er flyplassen liten og oversiktlig, jeg kan se gaten og der hvor jeg må gå) heisen vil aldri stoppe i andre etg, uansett hvor mye jeg prøver. Heisen går så høyt, jeg er alltid livredd for å ta den fordi jeg vet at den ikke kommer til å stoppe i andre etg, men prøver likevel. Jeg prøver også rulletrapper, de stopper i andre etasje, men det er blindvei. Alle rulletrappene leder til blindvei, eller en ny heis av glass som enten går skyhøyt eller ned i parkeringskjeller. Jeg får hjelp av en mann som jobber på flyplassen, han tar meg ut av flyplassen og i en sånn flybil, men det er gjerde rundt flyplassen, så jeg kommer ikke rundt der heller. Jeg blir irritert fordi han jobber der og burde vite dette. Jeg våkner alltid uten å vite om jeg rakk flyet eller ikke, jeg bare befinner meg i den evige runddansen med heiser av glass og rulletrapper som ikke leder noen vei. Jeg stresser i drømmen, og jeg er redd i heisen. Jeg tar heisen likevel, for den skal jo være trygg, alle andre tar den. Gaten kommer jeg meg aldri til, selvom jeg kan se den. Jeg skal jo bare rett opp ditt, rett opp i andre etasje..... Denne drømmen relatere seg til det neste liv. Anonymkode: e0389...d22 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Jeg tror det er en plass du skal til, men du må gå den riktige veien for å nå målet. Prøv å reflektere over hva du ønsker og hvordan du skal komme deg dit. Anonymkode: e386d...94d 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne drømmen relatere seg til det neste liv. Anonymkode: e0389...d22 Tja, mulig. Fordi hun drømmer om å prøve å nå opp til andre etasje.. og fordi hun flyr over landskapet i heisen, tenker du? Og fordi det er en flyplass drømmen foregår på? Andre etasje/etasjen over kan tolkes på ulike måter; andre etasje kan være intellektet/hodet (streben på intellektuelt nivå; avlegge utdanning, eksamener etc.) eller ønske om å opprykk i jobbstillingen eller i det hele tatt symbolisere et annet nivå på en eller annen måte. Inkludert religiøse funderinger/neste liv ja. Anonymkode: 22e58...a05
Antisocialclub Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2019 Dere er geniale. Dog litt skremmende.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #7 Skrevet 8. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja, mulig. Fordi hun drømmer om å prøve å nå opp til andre etasje.. og fordi hun flyr over landskapet i heisen, tenker du? Og fordi det er en flyplass drømmen foregår på? Andre etasje/etasjen over kan tolkes på ulike måter; andre etasje kan være intellektet/hodet (streben på intellektuelt nivå; avlegge utdanning, eksamener etc.) eller ønske om å opprykk i jobbstillingen eller i det hele tatt symbolisere et annet nivå på en eller annen måte. Inkludert religiøse funderinger/neste liv ja. Anonymkode: 22e58...a05 Å si at det er jobb ol. Blir synsing. Jeg tolker drømmen at veien er opp til det neste liv enten hun vil eller ikke, og at alle veier hun prøver er feil og den hjelpen hun får av denne mannen er feil også. Undergrunnen er jorden. Anonymkode: e0389...d22
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #8 Skrevet 11. januar 2019 Jeg har gjennom noen år drømt en drøm kanskje 3 ganger. Jeg er på en flyplass, en ganske stor en med mange avganger. Jeg skal rekke flyet mitt, men jeg kommer meg ikke til gaten. (en flyplass kan bety fødsel og død. ( ankomst og avgang. ) Om flyplassen er stor og livlig, kan den bety ønske om frihet, idealer,ambisjoner,håp. å rekke et fly som skal til å ta av kan bety at ideer er i ferd med å "ta av" og at du vil ut i et nytt forhold eller jobb situation) (Å miste flyet kan være et symbol for å føle seg fastlåst. feks du føler deg låst i jobb eller forhold.) (Du føler deg fastlåst i ditt ønske om frihet, ambisjoner, håp.) Jeg prøver heis, en som er av glass, som enten tar meg skyhøyt (og da er flyplassen liten og oversiktlig, jeg kan se gaten og der hvor jeg må gå) heisen vil aldri stoppe i andre etg, uansett hvor mye jeg prøver. Heisen går så høyt, jeg er alltid livredd for å ta den fordi jeg vet at den ikke kommer til å stoppe i andre etg, men prøver likevel. ( Heis kan bety at du stiger mot feks status, rikdom eller innen bevissthet. Om heisen ikke stopper kan det bety at du feks ikke føler du har kontroll i denne stigningen. Om den ikke stopper kan det bety at følelsene dine er ute av kontroll. Glass betyr barriere. Det kan være du har satt opp en barriere eller er rammet av passivitet. ) Jeg prøver også rulletrapper, de stopper i andre etasje, men det er blindvei. Alle rulletrappene leder til blindvei, eller en ny heis av glass som enten går skyhøyt eller ned i parkeringskjeller. ( En rulletrapp du går oppover i kan bety at du stiger i bevissthet. En blindvei kan bety at du ikke når et mål. Det kan ha med ambisjoner å gjøre igjen. Feks at du prøver noe innen et yrke eller noe annet som du føler du ikke greier.) Jeg får hjelp av en mann som jobber på flyplassen, han tar meg ut av flyplassen og i en sånn flybil, men det er gjerde rundt flyplassen, så jeg kommer ikke rundt der heller. Jeg blir irritert fordi han jobber der og burde vite dette. ( Usikker her. kan være feks at noen du jobber med, går til intervju med, eller lever med, burde kunne assistere med får ikke det til. ) Jeg våkner alltid uten å vite om jeg rakk flyet eller ikke, jeg bare befinner meg i den evige runddansen med heiser av glass og rulletrapper som ikke leder noen vei. Jeg stresser i drømmen, og jeg er redd i heisen. Jeg tar heisen likevel, for den skal jo være trygg, alle andre tar den. Det kan være at du føler deg utrygg i nye utfordringer) Gaten kommer jeg meg aldri til, selvom jeg kan se den. Jeg skal jo bare rett opp ditt, rett opp i andre etasje..... Tallet to kan stå for; balanse,partnerskap, Anonymkode: 741cd...210
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #9 Skrevet 16. januar 2019 Oldefaren min hadde en drøm han drømte helt fra han var liten og helt frem til han døde, og det var at han ble jaget av en løve nedover Kirkegata i Stavanger sentrum😂 Anonymkode: 9a17d...3c6 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #10 Skrevet 21. februar 2019 Gjentagende drømmer er underbevisstheten din som prøver å fortelle deg noe. Anonymkode: c7d7c...22b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #11 Skrevet 22. februar 2019 Jeg drømmer masse slike drømmer som din. Jeg vet hvorfor jeg drømmer sånn. Jeg er på det mest stressende delen av livet nå. Føler i virkeligheten at jeg løper og løper men finner ingen utvei. Jeg vet jeg er på vei. Men jeg tror mine drømmer er kroppens måte å bearbeide alt på. Jeg hater virkelig disse drømmene mine. Alt er ubehagelig i drømmen og stress. Jeg skal alltid rekke noe og kommer aldri frem dit jeg ska l fordi det er hindringer hele veien. Er sånn i livet måty nå og. Har funnet en løsning nå men veien er lang enda. Kan din drøm bli relatert til noe i ditt liv? Anonymkode: 64786...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå