Letti Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Har bestilt noen produkter gjennom de, men når får jeg varene? Kommer de på døren eller til posten?
Intego Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Hver gang jeg ar bestilt derfra har jeg måttet hente dem på posten
LilleSol Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Jeg har alltid fått dem i postkassa. Varierer sikkert.
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Vanligvis har jeg motatt varene 9 dager etter bestilling, men denne gangen har det gått 21 dager og jeg venter fortsatt,.... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Hm... jeg bestilte den 10 mars ,og fikk de den 21 mars .De var stoppet i tollen. Hadde kjøpt for mye stor pakke. Var priset NED til 40 cad ,alså 206 kr ,måtte da betale moms på 6 kr .... +70 kr i tollbehandling.kjekt...
Letti Skrevet 6. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2005 Hm... jeg bestilte den 10 mars ' date='og fikk de den 21 mars .De var stoppet i tollen. Hadde kjøpt for mye stor pakke. Var priset NED til 40 cad ,alså 206 kr ,måtte da betale moms på 6 kr .... +70 kr i tollbehandling.kjekt...[/quote'] Har aldri handlet der før, men hva gjør du når det blir stoppet i tollen? Hvor mye kan du handle for før det blir stoppet i tollen? Jeg handlet for 81 CAD. Blir pakken min stoppet da? Får jeg tilleggsregning? Fortell fortell...........
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #7 Skrevet 7. april 2005 Norge har en grense på 200 kr ,utenom porto.Men de tar jo bare stikkprøver.Mesteparten blir IKKE stoppet ,men det kan skje.Da betaler du 25 prosent moms av den summen som står UTENPÅ pakken +70 kr i behandling.Jeg kjøpte for164 cad sist ,det var priset ned til 40 cad +at jeg ble stoppet for første gang og måtte betale moms for 6 KR .....kjempekjekt ,men har spart mye for det .
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #8 Skrevet 7. april 2005 Da betaler du 25 prosent moms av den summen som står UTENPÅ pakken +70 kr i behandling. Jeg har akkurat fått en pakke fra Essentialdayspa stoppet, og i brevet jeg fikk fra tollvesenet står ikke prisen oppgitt (altså, ingen pris utenpå pakken), jeg må istedet vise hvor mye jeg har betalt enten ved en kvittering eller bank-utskrift,...
Gjest manic Skrevet 7. april 2005 #9 Skrevet 7. april 2005 Hæh? Oohoj.. Har dem begynt å stoppe essentialdayspa-pakker nå :-( Det var den plassen jeg følte meg mest trygg på :/ De stopper jo alt for tida :evil:
Sofia Skrevet 7. april 2005 #10 Skrevet 7. april 2005 Jeg har bestilt flere ganger derifra og det har aldri tatt mere enn 14 dager. Jeg skriver at det er en gave på bestillingskjemaet deres.. der man kan skrive en beskjed eller noe.. og har aldri hatt problemer med tollen. Kan jo være verdt å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå