Zxcilo Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 (endret) Hei! Vi har endelig startet å prøve på å bli gravide, men etter å ha sluttet på p-ring i september har jeg hatt mensen bare en gang. En mnd etter prevensjonsslutt var jeg på gu og tok rutinemessig celleprøve, og spurte naturligvis om hvorfor mensen ikke hadde komt ennå. Legen kunne da informere om at «her var noe i gang» fordi han såg at jeg hadde en såkalt slimpropp i Livmoråpningen. Alt så bra ut. 43 dager etter dette fikk jeg mensen for første gang siden prevensjonsslutt. Vi har hatt ubeskyttet sex siden da. Jeg har trodd at dette slimet skulle komme rundt eggløsning, men det er jo helt ulogisk at det skal gå så mange dager fra eggløsning til mens. Jeg skjønner at tålmodighet er viktig her, etter et tiår på hormonell prevensjon, og det har jeg forsont meg med. Systemet er vel i sjokk. Men det slimet, kommer det før, under eller etter eggløsning, og når skal man ha sex for at det skal bli baby? #utålmodig Endret 6. januar 2019 av Zxcilo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå