Gå til innhold

Bonus bestemor som skal bli kjent med oss svarer ikke på når det passer, blir usikker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ett vanskelig familieforhold og har ikke besteforeldre til barna våre, 

vi har fått kontakt via en annonse med en dame som ønsker å treffe oss for å se om det er kjemi, slik hun beskriver det.

Det passet ikke for oss å sees denne uka, så jeg foreslo til uka. Hun skulle sjekke timeliste. Jeg sendte melding dagen etter å skrev at det passer alle dager utennom onsdag. Jeg skrev også at hun gjerne kunne sjekke meg ut på Instagram for å se litt mer av hvem vi er (Det sto selv at hun brukte Instagram på profilen hennes). Hun ga meg sin Instagram, men sendte aldri forespørsel på min. Hun svarte heller ikke på når det passet å sees. 

Hva skal jeg tro? For lite interesse for å kunne bli en potensiell bestemor?

Anonymkode: 05866...347

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun har kanskje et liv også?

Anonymkode: 97656...20d

• Liker 2
Skrevet

Ville heller tenkt at barna har det helt ok uten besteforeldre. Og ikke dratt inn en fremmed for å fylle rollen. Det kan bli mer traumatisk for barna å få inn en potensielt ustabil person, eller en fantastisk person som de knytter bånd med som like plutselig kan forsvinne.

• Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ett vanskelig familieforhold og har ikke besteforeldre til barna våre, 

vi har fått kontakt via en annonse med en dame som ønsker å treffe oss for å se om det er kjemi, slik hun beskriver det.

Huh? Kan man leie besteforeldre?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Huh? Kan man leie besteforeldre?

Vi har laget en annonse,for å finne besteforeldre. Noen som kanskje ikke har barnebarn. Ikke leie..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At du tør! 

Anonymkode: cabab...7c0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At du tør! 

Tør? Hun skal jo ikke være en barnevakt. Mor er jo selvsagt med når de skal møtes så skjønner ikke helt hvordan det kan være så skummelt?

Anonymkode: 1b6f0...852

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At du tør! 

Rart det blir krig i verden!? Hva tror du om mennesker? Bestemor betyr ikke barnevakt!! Tror en alternativ bestemor i dette tilfellet er bedre enn den biologiske, for å si det sånn...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok sett ann personen før hun slippes inn i barnas liv. Mye merkelige mennesker. Gærne og pedofile er en ting, men det finnes mange av de som tar på seg sånne ting for å ha noe å skryte av, når de i virkeligheten dukker opp når de gidder, har det nederst på prioriteringslista og gir seg kjapt når de går lei. Pass på at det er noen som virkelig ønsker det så det ikke bare blir noen som barna knytter seg til for så å forsvinne.

Anonymkode: 10e32...176

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville nok sett ann personen før hun slippes inn i barnas liv. Mye merkelige mennesker. Gærne og pedofile er en ting, men det finnes mange av de som tar på seg sånne ting for å ha noe å skryte av, når de i virkeligheten dukker opp når de gidder, har det nederst på prioriteringslista og gir seg kjapt når de går lei. Pass på at det er noen som virkelig ønsker det så det ikke bare blir noen som barna knytter seg til for så å forsvinne.

Anonymkode: 10e32...176

Enig i dette. 

Hun sa hun var klar for å bli bestemor for mange år siden , og at hun savnet veldig barn. Hun jobber innen helse.

AnonymBruker
Skrevet

Men hadde dere tenkt det var manglende interesse når jeg ikke får noen tilbakemelding?

Skrevet

Jeg har aldri vært i en lignende situasjon, men hadde en "bonusbestefar" som yngre. Han var naboen vår og ble etter hvert som et familiemedlem fordi vi var mye sammen. Dessverre døde han tidlig. 

Jeg tror at det er vanskelig å se an om det vil funke eller ikke før man har møttes og testet kjemien. At hun er treg med å svare eller fastsette en avtale er jo ikke kjempepositivt, men samtidig så kan det jo hende at det endrer seg når man møtes, blir kjent og etter hvert glade i hverandre. 

Jeg tror det er viktig å se etter noen som har tid og mulighet til å møtes ofte nok til at relasjonen blir nær. Noen som ikke jobber fullt, bor i nærheten eller har mye fritid. Hvis det blir en stor kabal å avtale et enkelt møte vil det jo kanskje bli utfordrende å skape et nært forhold? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med siste taler.

For dere andre: se episoden om bonusbestemødrene (lesbisk par) på "Vårt lille land" på TV2. Ligger nok på sumo.

Det går fint an å få et fint bonusbesteforeldreforhold, men jeg ville forventet et litt større engasjement. 

Anonymkode: af57e...cd2

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med siste taler.

For dere andre: se episoden om bonusbestemødrene (lesbisk par) på "Vårt lille land" på TV2. Ligger nok på sumo.

Det går fint an å få et fint bonusbesteforeldreforhold, men jeg ville forventet et litt større engasjement. 

Anonymkode: af57e...cd2

Hva ville du skrevet om du sendte melding til henne da? Jeg gidder jo egentlig ikke å mase, det er jo på en måte hun som skal ha lyst å ta steget nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...