Ullvott Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 (endret) Starter en ny tråd da dette ikke handler om selve TV-serien, men om arkitektur. Jeg ser på NRKs nye TV-serie Magnus, og selv om jeg ikke akkurat er overbevist av innholdet i serien, tar jeg meg i å beundre de som har valgt ut locations for innspillingen. Veldig kule omgivelser! Det alene gjør at jeg kanskje kommer til å følge med en liten stund til. Det jeg har festet meg mest ved er boligen til Magnus. Er det noen som vet hvilket hus det er og om det faktisk er filmet inni den samme bygningen som vi ser utenfra? For meg ser det ut som et Sverre Fehn-hus, uten at jeg har klart å finne ut om det stemmer. Noen som har sett serien og som vet mer? Endret 5. januar 2019 av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Heisann! Det var det største spørsmålet jeg også satt igjen med etter de to første episodene! Noen som vet? 🙂 Anonymkode: 7863f...030
EbbaGrønn Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Heisann! Det var det største spørsmålet jeg også satt igjen med etter de to første episodene! Noen som vet? 🙂 Anonymkode: 7863f...030 Vet ikke hvorfor jeg trykket på anonym.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 Har ikke svar på spørsmålet ditt, men Fredrik Jankowsky er location manager på serien, http://www.jankowsky.no/. Kanskje han svarer på spørsmålet på mail? Anonymkode: 817bb...5cd 2
OIM Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Jeg vil tro dette er et Geir Grung-hus uten at jeg har kunnet finne akkurat dette huset beskrevet i biografien om Geir Grung. Fehn foretrakk rød teglstein, mens vi her har hvitpusset teglstein og ikke minst vindeltrapper som var Geir Grungs varemerke. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå