AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Hei, kan en angrepille som brukes før samleie ha effekt? Jeg ønsker også å bruke kondom under samleiet. Anonymkode: 62d86...eb0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Angrepille er ikke prevensjon. Om du ønsker å bruke hormonprevensjon tar du kontakt med legen din. Kondom skal holde som eneste prevensjon, og om man ikke stoler på det bør man la være å ha sex frem til den hormonprevensjonen man har fått av legen har effekt. Anonymkode: d2b29...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Vennligst se hva jeg fant her: Spørsmål og svar / Graviditet / Kjæresten min tok en angrepille før vi hadde sex. Funker den ennå? Kjæresten min tok en angrepille før vi hadde sex. Funker den ennå? Gutt 13 år Spørsmål Hei jeg har hatt sex med kjeresten min hun tok en anngrepille før vi hadde sex funker den ennå? Besvart 30.01.2018 19:05 Svar Hei gutt 13 år. Takk for spørsmål. Du forteller at du tok en angrepille før du hadde sex med kjæresten din. Du lurer på om den da har effekt. Det har den, det spiller ingen rolle om hun tok den rett før samleiet, eller etterpå. Vennlig hilsen Helsesøster Frøydis i samarbeid med ung.no Anonymkode: 62d86...eb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå