Gå til innhold

Hvorfor blir dere damer så sure?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det sier du. Så har vi de som ikke er så heldige med kropp og utseende som det du er. De syter og klager.... Buhuu ingen ser meg.... buhuu er så deppa for jeg får aldri oppmerksomhet, osv osv.

Sannelig ikke enkelt for en mann heller alltid   🙄

Anonymkode: 4bdaf...c52

Balanse er fint. Som alltid.

Anonymkode: 8d7bf...6cc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det sier du. Så har vi de som ikke er så heldige med kropp og utseende som det du er. De syter og klager.... Buhuu ingen ser meg.... buhuu er så deppa for jeg får aldri oppmerksomhet, osv osv.

Haha. Jeg er undervektig og ser ut som en døende. Måne har jeg også, så nei du, jeg er ikke heldig med kropp og utseende. Men, en kåt bikkje bryr seg ikke om utseende, for det er sånn mange menn oppfører seg.

Anonymkode: bba3c...9a6

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi vi menn synes dere er deilige og seksuelle vesener, skulle ikke dere tatt det som et kompliment? Jeg hadde vært evig glad om en dame så meg på den måten:wink:👅

Anonymkode: 3c7bb...dae

Hvordan kan du avgjøre om vi kvinner er seksuelle vesener? Er ikke alle vesener seksuelle vesener (mht reproduksjon og sånt)?
Jeg ville si at om en person pynter seg og forsøker å fremstå fra sin beste side så ville det være hyggelig om en annen person sa noe sånt som: Wow, du er utrolig vakker eller Så fin du er, så kjekk du er.
Å si til en person at Wow, du ser utrolig seksuell ut ville vel kanskje bli oppfattet som litt korky og rart, ikke sant.
Hadde du sagt noe sånt til meg ville jeg oppfattet at jeg i dine øyne var tagbar for seksuelle handlinger, i og for seg et kompliment, men et veldig intimt og pågående et som hintet om en intensjon kanskje ikke jeg som mottaker gjengjeldte.
Og dermed satte du meg i en pinlig situasjon som jeg følte jeg måtte komme meg ut av på en måte som ville ivareta begges verdighet, eller jeg ville kanskje få en Fight&Flight-respons fordi jeg følte meg overrumplet av et forslag om litt "hygge" med grunnlag i utseende/påkledning eller hva slags parfyme jeg bruker. Som jeg overhodet ikke så komme.
Du ville bli oppfattet som ganske overfladisk og mindre intelligent, desverre. Respektløst.

Vi kvinner vil gjerne få høre at vi er vakre, fine, hyggelige, varme, elskelige, interessante, stilige, smarte, classy.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi er sure fordi vi henger her på KG sammen med så mange idioter. 

Anonymkode: 3f3e7...0e7

• Liker 6
Skrevet

Fordi vi får fnatt!

Fnatt: 

Fnatt er den danske betegnelsen (fnat) på skabb, hovedsakelig i underlivet. På norsk har ordet fnatt fått en noe utvidet betydning. Ordet fnatt blir ofte brukt om situasjoner der man ikke holder ut en situasjon, feks. kløe i underlivet, eller en alvorlig irritasjon i en eller annen form.

Kilde:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Fnatt

😂😂😂😂😂😂

• Liker 6
Gjest Krampus
Skrevet
4 timer siden, StellaWild skrev:

Fordi vi får fnatt!

Fnatt: 

Fnatt er den danske betegnelsen (fnat) på skabb, hovedsakelig i underlivet. På norsk har ordet fnatt fått en noe utvidet betydning. Ordet fnatt blir ofte brukt om situasjoner der man ikke holder ut en situasjon, feks. kløe i underlivet, eller en alvorlig irritasjon i en eller annen form.

Kilde:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Fnatt

😂😂😂😂😂😂

😅

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er sure fordi vi henger her på KG sammen med så mange idioter. 

Anonymkode: 3f3e7...0e7

Haha true! Før jeg kom inn på her har jeg alltid respektert menn og sett de som likeverdige . Etter jeg fant dette forumet tenker jeg bare fy faen for noen lavmåls tapere samfunnets bunnslam 😮😂

Anonymkode: 37f7e...2ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker mere at damer alltid føler seg som et offer ovenfor menn. #krenka

Damer har et utrolig mindreverdighetskompleks og tror alt menn sier er for å såre de og at de ikke respekterer de. Må være slitsomt å tro at alle menn ikke liker kvinner. Lett å bli bitter da..

Anonymkode: 5920d...5f2

Hahaha, dette innlegget er jo et perfekt eksempel på #krenka!:hoho:

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen damer, uansett hvor lite pen de er, som klager på at de får for lite slibrige tilnærmelser. Lær deg forskjellen.

Anonymkode: e736a...de4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2019 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Fordi vi menn synes dere er deilige og seksuelle vesener, skulle ikke dere tatt det som et kompliment? Jeg hadde vært evig glad om en dame så meg på den måten:wink:👅

Så ekkel og klein du er! Om kjæresten sier noe slikt så er det finfint. Men en fremmed kar...blæh...dritekkelt. Ikke det vi har lyst på, en mann som puster oss i øret og jukker oss på leggen 🤢

Anonymkode: 0f455...4b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart du er singel

Anonymkode: ecadc...dac

• Liker 3
Skrevet
På 5.1.2019 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Hvis han som sier det og viser det er en jeg er i forhold med/evt ønsker å være i forhold med, da er det herlig. Men tilfeldige menn som jeg ikke kjenner.... nei takk. 

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, Merricat skrev:

😅

Man må jo få sagt det😅😂

AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2019 den 19.42, SoWhat? skrev:

Jeg kan prøve å forklare så er det mulig at du forstår? Kanskje.

Du må gjerne tenke det, men du bør jo også tenke at vi er mennesker med personlighet, intelligens og interesser også. Vi ( med unntak ) liker ikke å gå rundt kun for å være til fornøyelse for menn. Det er det du gir uttrykk for, og derfor blir vi "sure". Les : vi reagerer.

Vi vil ha respekt for hvem vi er, og vi vil bli behandlet med det. Det er ikke sånn at vi er kun til for å glede menn seksuelt, ikke sant? 

Er du ikke interessert i personligheten overhode, så syns vi ikke noe om menn som deg ( med visse unntak ).

Vi liker ihvertfall ikke slibrige blikk, meldinger, språk eller tafsing. Syns du det er rart? 

Var det noe du ikke forsto her? Sånn alvorlig? 

Veldig bra skrevet. Helt enig med deg. 

++

Anonymkode: 4cda1...7db

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke sur for det 😊 men om du tror at jeg kommer til å kaste meg over deg uansett hva, eller at du forventer at jeg godtar og imøtekommer enhver merkelig oppfordring og DU blir sur om jeg ikke gjør det: ja da blir jeg sur ja!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...