AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Hvis du får en person inn i livet ditt, som kanskje er litt alene og ikke har vært så populær....så begynner dere og snakke og får et slags vennskap. Men vedkommende blir "på" hele tiden. Begynner å kommentere hvert eneste bilde du legger ut, og er ALLTID den første til å både like og kommentere. Sender deg meldinger og tar alltid initiativ. Legger ut bilde av dere sammen..... Jeg synes det blir for mye... Det er ikke bare meg selv dette har skjedd med, og jeg innbiller meg ikke at jeg er "så populær" heller. Men jeg hadde ei annen bekjent, ikke venninne men bekjent. hun var veldig populær, og jeg hadde ei annen venninne som hadde venner, hun var veldig opptatt å henge med "de rette folka" og var også veldig opptatt av å vise at hun var venninne med denne populære jenta. Hva synes dere om slik? er det grunn til å ta litt avstand fra vedkommende? Anonymkode: a265a...a44
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Er du kjendis? Hahaha Anonymkode: 3f0b7...9f6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Personen er nok ensom og klar for å bli venn med deg. Anonymkode: 69799...403 1
Gjest studentmammaen Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Trekk deg unna om du ikke er rett person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå