Gå til innhold

Kan du anbefale meg gode headphones?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger å kjøpe noen nye headphones til meg. Gjerne slike som man har rundt hele hodet, og ikke bare putter rett i øret. Om de kan minske støy som kommer fra andre steder enn dataen/mobilen min, i tillegg til at de har god lyd fra tekniske duppeditter som jeg kobler det til, så er det flott. Gjerne uten ledning. Hvilke kan du anbefale?

Anonymkode: ad111...e7e

AnonymBruker
Skrevet

Hva ligger budsjettet ditt på?

Anonymkode: 784bc...21d

Skrevet
5 minutter siden, skrue skrev:

Jeg bruker Bose QuietComfort 35 II spesielt når jeg flyr. Kan nesten ikke tenke meg en flytur uten  støyreduserende hodetelefoner mer.  https://cdon.no/elektronikk/bose-quietcomfort-35-ii-nc-bt-svart-p42729907

Skriver under på denne. Syns egentlig det var galskap å bruke så mye penger på hodetelefoner, men de har vist seg å være verdt hver krone. :)

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva ligger budsjettet ditt på?

Anonymkode: 784bc...21d

Helst ikke mer enn 1500 kr i alle fall, men jeg er litt usikker på hvilken prisklasse man må være i hvis de skal være ordentlig gode også.

6 minutter siden, skrue said:

Jeg bruker Bose QuietComfort 35 II spesielt når jeg flyr. Kan nesten ikke tenke meg en flytur uten  støyreduserende hodetelefoner mer.  https://cdon.no/elektronikk/bose-quietcomfort-35-ii-nc-bt-svart-p42729907

Takk for tipset. Syns de var litt vel stive i prisen, i forhold til hva jeg hadde tenkt. Men jeg håper på flere tips her, så skal jeg undersøke terrenget bedre. :)

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, blåtimen said:

Skriver under på denne. Syns egentlig det var galskap å bruke så mye penger på hodetelefoner, men de har vist seg å være verdt hver krone. :)

Skal huske på de. :) Bruker headphones hver dag, men jeg flyr sjelden. 

Håper flere kommer med anbefalinger.

ts

Skrevet

Jeg har Bowers & Wilkins p5 og de har fantastisk god lydkvalitet, kan absolutt anbefale de. De er riktignok ikke trådløse, men jeg er veldig fornøyd :) 

Skrevet

Sier meg enig i Bose QuietComfort 35 II. De beste hodetelefonene jeg noen gang har hatt. 

Skrevet

Takk for tips, folkens! :) Godt det er januarsalg nå for tiden. ;)

ts 

• Liker 1
Gjest Voiceless
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Bose QuietComfort 35 II. Jeg bruker de både i studiesammenheng og på buss/fly. De er behagelige, reduserer støy og har lang batteritid. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe så dyre hodetelefoner jeg heller, men jeg synes absolutt at det var verdt det. 

Skrevet

Jeg har Urbanears Plattan 2 og anbefaler de ikke. De presser veldig mot øret og det laveste de kan spille av er fortsatt høyt!

Anonymkode: 25420...9fa

Skrevet

Jeg har Sony (ikke 100% sikker på modellnavnet da jeg ikke har det foran meg. Kostet 1499,- på Power. Sony er veldig bra. Noise cancelation er bedre på dyrere modeller, men jeg er fortsatt fornøyd med mitt til 1500.

Skrevet

Jeg har Kygo og er godt fornøyd med de. Trådløse og gode å ha på. Ingen klager på støy hverken ut eller inn. Selvfølgelig er boose veldig bra men prisen er ikke aktuell for meg. 

Anonymkode: bd714...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...