rutti Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Vi har til nå valgt å ha en kamerat av oss til å lese "1.kor 13, og ei venninne vi vil at skal lese et utdrag fra profeten. Høres dette fint ut? Hva skal andre bruke?
carina81 Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Vi skal også ha 1 kor 13 tror jeg . Har ikke bestemt den andre enda..
Gjest KathrineM Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Vi skal også ha 1 kor 13 tror jeg . Har ikke bestemt den andre enda.. Har dere teksten til dette?
Snutus Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Her finner du tekster til bruk i bryllup: http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/
Miori Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Vi har til nå valgt å ha en kamerat av oss til å lese "1.kor 13' date=' og ei venninne vi vil at skal lese et utdrag fra profeten. Høres dette fint ut? Hva skal andre bruke?[/quote'] har faktisk tenkt på helt det samme vi. :=)
Smashing Skrevet 5. april 2005 #7 Skrevet 5. april 2005 Det går også an å gå inn på den norske kirken sine hjemme sider og sjekke dette ut. Der står det også andre gode tips og ting du eventuelt måtte lure på i forbindelse med vielse i kirken. Det er et vers i ordspråkene som er veldig fint også. Tror det er i kp 19. Det dreier seg om å speile seg i hverandre eller noe sånt. Lykke til
Lisss Skrevet 6. april 2005 #8 Skrevet 6. april 2005 Er det venner/gjester som SKAL lese skriftene eller kan man be presten lese disse?
tommeline Skrevet 6. april 2005 #9 Skrevet 6. april 2005 Tror man kan overlate alt til presten. Har i alle fall vi planer om, uten at vi har snakket med ham om detaljer enda. Mener jeg har vært i bryllup der det kun er presten som snakker (utenom "ja"-ene da ).
carina81 Skrevet 6. april 2005 #10 Skrevet 6. april 2005 Man kan enten la presten lese skriftene, eller få venner/familie til å lese. Det kan bli litt mer personlig synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå