AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Er det flere her som faktisk ikke har venner? Jeg har noen av og på venner eller de som man kanskje ikke kan kalle en ekte venn. Sist jeg var med ei «venninne» på besøk var vell i oktober. Så var jeg med en «venn» i desember på fest, da hadde vi ikke hengt sammen på månedsvis.. Jeg er så lei av å være ensom og venneløs... Selv om jeg noen ganger nyter å være alene for meg selv, savner jeg også å ha en kveld med venninner med vin og kos. Ei jeg kan dra og shoppe med, gå på kafé med. Dra på ferie med, snakke om alt sammen med... Kan ikke huske å noengang ha hatt det slik Jeg synes også det er flaut når folk jeg kanskje spør meg hva jeg skal i helgen, og da pynter man jo alltid på sannheten og sier «ja jeg skal vel bare slappe av og kose meg, sliten etter lang uke:)» Når jeg egt vil svare «Nei skal vell være hjemme og kjede meg, sjekke sosiale medier og se på andres sine fantastiske liv med sine venner.» . Er det flere som har det slik??? kvinne her på 22 år Anonymkode: c6452...170
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. I voksen alder er det ikke så enkelt å få nye venner som virkelig blir nære - de fleste har jo sine vennegjenger fra skoletiden. Har du ingen fritidsinteresser hvor du kan bli kjent med andre? 😊 Anonymkode: be0d4...f2c
Zaga Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Kjenner meg igjen i dette her også. Jeg klarer ikke å få meg venner siden jeg er så sosial klønete og klossete av meg og dummer meg ut hele tiden. Også er jeg så nervøs og usikker på meg selv at alt bare blir surrball. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Kjenner meg godt igjen i det der.. J22 Anonymkode: f9585...0de
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Jeg har aldri hatt mange venner, men alltid klart å karre til meg noen, for det meste gjennom foreninger og organisasjoner. Hva med å prøve det om du har noen interesser? Anonymkode: 10db9...20e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Slutt å klag, er nok av slike som deg. Helt vanlig, Anonymkode: 4adc4...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 Samme her, har en veldig god venninne men hun flytter nå et stykke fra meg. Ellers har jeg tre fire guttevenner, men tror de ofte glemmer at jeg også bor i samme bygda som dem, ser dem ved bygdefester og kanskje tre fire ganger utenom. På jobb har jeg ikke kommet godt nok inn i miljøet enda til å kalle noen for venninner. Så er ganske ensom utenom de få kveldene/ dagene jeg er med typen... Anonymkode: 02bc0...9ee
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å klag, er nok av slike som deg. Helt vanlig, Anonymkode: 4adc4...4eb Er nok av slike som deg som ikke har empati. Anonymkode: c6452...170 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 Ville vært rart hvis venneløse ikke følte seg ensomme? Anonymkode: 7af8d...d97
Anonymz Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 Har det på samme måte, og føler meg og alene om det. Jeg har alltid slitt med det sosiale, men nå har jeg faktisk nådd et punkt hvor jeg ikke har noen venner. Hadde ei venninne, men hun har igjen bedre venner og har nå flyttet. Er veldig vondt å ikke ha noen venner, eller i det hele tatt noen som det er naturlig å kontakte. Vet heller ikke hvordan jeg skal få venner, da jeg ikke har noen utgangspunkt.. Og for de som oppfordrer mot å slutte å klage om dette; det er veldig godt å få snakke med likesinnede, og samtidig høre at en ikke er alene om det.
Lalibita Skrevet 8. januar 2019 #12 Skrevet 8. januar 2019 Hvis noen av dere som føler dere ikke har venner vil få en venn over nett i hvert fall (og kanskje vi bor i nærheten av hverandre og kan møtes også) så blir jeg gjerne vennen deres! Jeg har det ikke på eksakt samme måte, men jeg har skyvet bort kanskje 20 venninner fordi jeg kun har behov for nære venner, så den dag i dag har jeg mine 2 søstre, kjæresten og ei barndomsvenninne som mine bestevenner. Det holder i massevis for min del, selvom det selvfølgelig er godt å ta seg en tur ut på byen med de «20 vennene mine». Jeg tror det aller viktigste er å «skaffe» seg minst en bestevenn som man kan snakke med om alt med. Jeg kan gjerne være den vennen for dere:) Er veldig glad i å lytte og ha dype samtaler, så bare hit me up om noen av dere vil ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå