Gå til innhold

Er dette voldtekt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en episode med kjæresten (på den tiden hadde vi vært sammen i 1,5 år). Jeg hadde mensen og var derfor ikke interessert i sex ettersom jeg ikke liker å gjøre det når det er blod der. Typen foreslo at vi kunne ha anal, men dette var ikke noe jeg ville. Men han diskuterte seg frem til at jeg sa at vi kunne prøve. Når vi holdt på å prøve men ennå ikke fått den inn, så sa jeg at jeg ikke ville dette, da sa han at dette går fint. Etter det sa jeg på nytt at jeg ikke ville. Da svarte han meg ikke men bare forsatte å prøve å få den inn. Da prøvde jeg å reise meg opp men ble dyttet ned. Han fikk den da inn og da klarte jeg å reise meg opp og dytte han vekk. Han fikk sjokk over hva han hadde gjort og begynte å gråte og spurte meg hva han hadde gjort, for han klarte ikke å si det selv. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, hva som hadde skjedd, jeg var bare sjokkert. Når jeg så han gråte så syntes jeg jo synd på han å trøstet han og sa at vi bare skulle drite i dette, det var litt merkelig stemning men jeg prøvde bare å bytte tema og glemme hva som hadde skjedd. For jeg visste ikke hva jeg selv skulle tro. Han sa jeg aldri kunne si det videre til noen, og det har jeg aldri gjort heller. Vi snskket aldri om det igjen. Har prøvd å glemme at det skjedde. Jeg slo opp ca 5 måneder etter dette skjedde, men bruddet hadde ikke noe med dette å gjøre. Det er nå 6 måneder siden jeg slo opp, jeg tenker ikke mye på hva som skjedde men det dukker opp innimellom og da får jeg en veldig vondt følelse og tør ikke å si noe videre til noen. Det kan hende jeg ikke sa nei klart nok eller noe. Kan hende dette er min egen feil. Jeg vet ikke, blir kvalm av å tenke på dette. 

Anonymkode: 31d6b...7f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sa fra mer enn tydelig nok. Det var et overgrep. Han gjorde noe med kroppen din, som du ikke ville. Som du sa fra at du ikke ville. Mulig han var sinnsyk i gjerningsøyeblikket eller noe, men det er like fullt ikke ditt ansvar. Du sa fra at du ikke ville, og du forsøkte å dytte ham vekk/komme deg unna.

Anonymkode: ca301...bc0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette var en voldtekt. Ikke noe grensetilfelle i det hele tatt. At han prøvde å manipulere seg ut av situasjonen etterpå endrer ikke det. 

Håper du greier å be om hjelp til å takle det som skjedde. 

Anonymkode: 7eefc...641

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er voldtekt. Han brukte jo makt for å få analsex fra deg etter at du hadde sagt nei. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sa ifra, både en og to ganger og du prøvde å komme deg unna. 

Anonymkode: 6edb1...dc9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...