gonas Skrevet 5. januar 2019 #1 Del Skrevet 5. januar 2019 Heihei! Jeg skal på fest 24. Januar, kjolen min har åpen rygg. Jeg har lenge slitt med akne, har selvfølgelig kviser på ryggen. Har dere noen ikke for dyre produkter eller tips til å få det vekk før dagen kommer?? Takk på forhånd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Del Skrevet 5. januar 2019 hadde prøvd en varm dusj for å åpne porene, for så å få noen til å skrubbe ryggen din litt. bare for å få vekk nuppene. ryggen er litt samme som fjeset egentlig. du får bare smøre med tea tree oil, basiron 5% kanskje? går også an å høre med en dermatolog i verste fall. kos deg på fest<3 Anonymkode: efbd4...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Del Skrevet 5. januar 2019 1 . Produkt med salicylic acid. Garnier anti blackhead skrubb og Garnier 3-in-1 transformerte ryggen min! Bruk bare 2-3 ganger i uka og ikke skrubbe hardt bare løst, og skylle godt. 2. Skylle ut balsam og vaske ryggen godt for alle sjampo og balsam rester er avgjørende! Ofte kommer uren hud på ryggen av nettopp rester fra hårproduktene man glemmer å skylle vekk! kjøp deg en vaskevott på pinne, ikke et hardt skrubbe redskap men en myk vått, eller bruk en myk stoffklut å vask ryggen din etter du har skylt ut håret. 3. Kutt ut melkeprodukter 4. Dette skal gå bra tror jeg! Håper du får en fin fest Kjolen høres nydelig ut Om det ikke går vekk til da kan du evn bruke en liten bolero over. Anonymkode: 35b39...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå