Gå til innhold

Klassefest, hva ha på seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du på deg på slike klassefester?

Er det litt pyntet men med jeans, eller er det mer pyntet med kjole etc? Dette er klassefest hjemme privat hos en.

Vi er i 40 årene om det har noe å si :) 

Anonymkode: b8dc2...5dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klassefest som i reunion mener du? Har vært på 2 slike fester og mannfolka gikk i dress..eller skjorte og finbukse. Damene i skjørt, kjole, finbukse m/blazer osv.... det var 4 stk som hadde sort skinnbukse.🙈 Uansett, med oss var det mer pyntet. Så ingen med jeans. 

Anonymkode: 30212...f30

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk med sort bukse, hvit bluse og høye hæler på sist reunion. Visste heller ikke helt dresscode, så det var greit uansett om andre var mer eller mindre pyntet. Noen hadde kjole, noen skjørt, noen bukse, ingen jeans. Menn stort segg i bukse og blazer, ett par med bukse, skjorte og genser. 

Anonymkode: 37770...92c

AnonymBruker
Skrevet

Ingen jeans på de klassegjenforeningene jeg har vært på, heller. Gutta hadde dress eller fin jakke+bukse og jentene hadde skjørt+topp, kjoler eller finbukser og topp. 

Stilen, derimot; den kan være utrolig forskjellig. Noen hadde sin storhetstid omtrent på den tiden vi avsluttet ungdomsskolen, og har holdt seg trofast til den koden de knekte akkurat da. (Jepp; det finnes gutter med skinnvest og lisseslips fremdeles, og vi er IKKE i Trøndelag. :hoho: ) 

Noen har falt i gamlis-fella og kler seg omtrent som sin «flagrende gevanter fra Gudrun Sjøden-mor». Andre har glemt at de er dobbelt så gamle som døtrene sine, og ingen har fortalt dem at de muligens ikke burde låne klær i døtrenes klesskap ;) 

De fleste er derimot helt normale og gjennomsnittlige. 

Anonymkode: 7ac97...102

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hei, takk for svar alle :) 

Er litt stressa hehe, har bestilt 3 kjoler på nett i dag :fnise: 

Men kjøpte nylig en pen sort buksedress, er det pent nok?  Legger ved bilde av den :) 

image.thumb.png.bfd413e9022c839d39ebe19b0f6c2937.png

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjøpte nylig en pen sort buksedress, er det pent nok?  Legger ved bilde av den :) 

Ikke noe jeg ville gått med...men men, hvis du synes du er fin i den så er det jo greit..

Anonymkode: de2c8...1a2

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, takk for svar alle :) 

Er litt stressa hehe, har bestilt 3 kjoler på nett i dag :fnise: 

image.thumb.png.bfd413e9022c839d39ebe19b0f6c2937.png

Helt fin den, med f eks litt smykker, høye hæler og nettingstrømper!

Anonymkode: 282ba...7d9

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke noe jeg ville gått med...men men, hvis du synes du er fin i den så er det jo greit..

Anonymkode: de2c8...1a2

Du synes den er for lite pyntet for fest? Ja kjolene jeg har bestilt er type festkjoler, håper en av de er pene på og kan brukes til fest :) 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes buksedressen er «innafor» til fest. Siden den er såpass enkel ville jeg hatt kraftig øyensminken (sotede øyne) og gjerne noen lange, glitrende øredobber. Nettingstrømper er kult, det bruker jeg selv til fest. Uansett, følg magefølelsen og gå for det du føler deg mest komfortabel i. 

Anonymkode: 30212...f30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...