Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på folkehøgskole, det ødelegger meg psykisk. Jeg trodde dette skulle bli et bra år!  Det er omvendt. Jeg har ingen venner her. Jeg har prøvd, men folk er bare ikke interessert i å gjøre ting med meg. Det er utrolig leit, fordi jeg ble utestengt før også så dette skulle være min "nye start". Jeg kjenner jeg snart ikke orker mer. Jeg kjenner jeg egentlig snart ikke orker mer... for etter utenlandsturen var det INGEN som var med meg men alle så at jeg var alene, jeg måtte sitte med lærerne fordi det var så ensomt for meg. Folk dro ut å fant på ting men jeg satt å gråt på hotel rommet. 

De siste månedene har jeg mistet helt matlysten av å være her, jeg sover stort sett hele dagen. Sover for å slippe å tenke å oppleve skolen. flyte gjennom hverdagen.... begynt å fått tilbakefall på panikkangst, har hvert fall skjedd 2 ganger i det siste. Ofte jeg vil gråte når jeg sitter i det sosiale for man ser hvor glad alle er. Jeg henger bare etter

Når jeg var hjemme nå i juleferien hadde jeg det så bra. Jeg fikk være med mine venner som bryr seg om meg, jeg har en super familie å jeg har frihet til å finne på ting som jeg liker. men her føles det som et fengsel for meg!.. Jeg har kommet til et pungt der jeg har selvskadet en gang for å få slippe fri fra den psykiske smerten dette påfører meg, noe som var dumt av meg. 

er redd jeg skal klikke en dag. Har allerede hatt flere mentale sammenbrudd av å være her  der jeg bare gråter masse på rommet mitt (stille) for dette tar på meg psykisk ugh. Har vurdert å slutte opp til 100 ganger men jeg vet ikke helt ærlig om jeg burde fordi jeg vil jo gjennomføre dette, å dra på den andre utenlands turen vår. men samtidig er jeg veldig veldig umotivert. i tillegg får jeg det jo bare værre og værre for hver dag jeg er her

Plis la være å kommentere nedlatende ting 

Anonymkode: 6591c...c1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så vondt du må ha det!❤️ Kan du snakke med noen av de ansatte? Sosiallærer eller lignende. Du trenger og fortjener hjelp og støtte. Dette året kan fremdeles bli en opplevelse du mestrer og vokser på. Du skal ikke trenge gjøre det alene. 

Klem og masse lykke til til deg. 

Anonymkode: 5d645...9c7

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vondt du må ha det!❤️ Kan du snakke med noen av de ansatte? Sosiallærer eller lignende. Du trenger og fortjener hjelp og støtte. Dette året kan fremdeles bli en opplevelse du mestrer og vokser på. Du skal ikke trenge gjøre det alene. 

Klem og masse lykke til til deg. 

Anonymkode: 5d645...9c7

Takk for støtte<3.. har snakket med noen, men det hjelper ikke stort for det eneste dem kan gjøre er å lytte til meg. De kan liksom ikke skaffe meg venner 😕

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å snakke med moren min også, men føler ikke hun tar meg helt seriøst hun sier mer (det blir bedre, tenk positivt) men hadde det vært så lett hadde jeg jo bare gjort det.:(

Gjest Ninnik
Skrevet (endret)

Du må finne motet til å be noen andre om de vil finne på noe med deg. 

Ikke tenk tanker om at det er flaut - vi lever en gang - ingen kommer til å huske dette om noen år. Men du vil ha brutt en bareiere for noe som var vanskelig - som du kan t med deg senere i livet.

Velg deg ut en person du har litt sansen for, bare vær åpenog ærlig om at du føler deg litt alene og at det hadde vært helt topp å finne på noe med x :)

Endret av Ninnik
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

❤️

Jeg ville også tatt motet til meg til å spørre om noen vil finne på noe med meg. Hvis ikke tror jeg at jeg ville tatt kontakt med sosiallærer, eller faktisk sluttet. 

Det er ikke et nederlag å dra hjem. Du må ta vare på deg selv, gjøre det som er godt for deg. Må være veldig vondt å sitte alene med så smertefulle følelser. 

Klem :klem:

Skrevet

Kjenner meg sånn igjen. Jeg gikk også på folkehøyskole og hadde ingen venner og kun var alene på rommet mitt hele dagen. Prøvde å sove så mye som jeg klarte men ville bare sove enda mere. Den gangen hadde jeg ikke i Internett heller så jeg fikk ikke dagene til å gå. Jeg er veldig glad for at jeg lever i denne tid som det er Internett da Internett er det eneste stedet jeg kan være litt `sosial` uten å være sosial. Kan gjemme meg bak skjermen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken del av landet ligger skolen? 

Anonymkode: 5a3ad...25e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...