AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 DNB Visa. Årsgebyr på ca kr 300,-. Finnes det banker som tilbyr Visakort (ikke kredittkort) uten årsgebyr? I så fall: Hvilke banker? Anonymkode: a844b...df6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Ja, men det kommer an på alder, kundegruppe og lignende. Jeg får gebyrfritt hos Nordea fram til jeg er 34 år. Anonymkode: c8a38...81a 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det kommer an på alder, kundegruppe og lignende. Jeg får gebyrfritt hos Nordea fram til jeg er 34 år. Anonymkode: c8a38...81a Takk! Finnes det gebyrfritt Visakort i noen banker for de over 34 år? Anonymkode: a844b...df6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk! Finnes det gebyrfritt Visakort i noen banker for de over 34 år? Anonymkode: a844b...df6 Som sagt, kommer an på kundegruppe, konsepter, medlemskap etc. Jeg vil måtte betale litt i årsgebyr i Nordea, men på grunn av kundekonsept vil jeg fortsatt tjene godt på å ikke bytte bank. Men så vidt jeg husker, har KLP og Danske bank blant annet gratis årsavgift på kort. Anonymkode: c8a38...81a 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som sagt, kommer an på kundegruppe, konsepter, medlemskap etc. Jeg vil måtte betale litt i årsgebyr i Nordea, men på grunn av kundekonsept vil jeg fortsatt tjene godt på å ikke bytte bank. Men så vidt jeg husker, har KLP og Danske bank blant annet gratis årsavgift på kort. Anonymkode: c8a38...81a Takk! Anonymkode: a844b...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå