Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange personer har dere til å åpne gavene deres til bryllupet? I fjor sommer var vi i 2 bryllup, i det ene var det 2 stykkr, og dette var veldig stress, i det andre var det 6. Vi skal ha ca. 80 gjester! Hvor mange ville dere spurt om å hjelpe? Vi tenker kanskje 4 eller 6. Høres dette helt vilt ut? Håper å høre andres plan og erfaring. Hvem spør dere om å hjelpe? Jeg tenker spørre 2 svigerinner og ellers kusiner, Gode tips mottakes med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi kommer til å spørre to, for jeg syns det blir for mange å skulle spørre 4-6 stykker.

Blir det mange gaver som må åpnes, kan jo de som allerede åpner spørre om noen vil hjelpe. Eller at folk kan pakke opp sine egne gaver.

Skrevet

syns og det blir litt mange å spør 4-6 stk, men det gjør du du som du selv føler for. vi blir rett over 60 gjester, og 2 av mine svigerinner skal åpne gavene, mens en annen noterer ned i boka hva vi får. og blir det for mye å pakke opp, så kan de jo få litt hjelp..

Skrevet

Vi hadde 70 gjester, og 3 venninner av meg hadde ansvaret for å åpne gavene, nummere gavene og kortet og notere i bok. De brukte godt over 1 time på å bli ferdige.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har tenkt å spørre to kolleger om de vil hjelpe til med å pakke opp gaver. Vi skal ha vielse rett ved der vi skal ha festen, og jeg vet at de har lyst til å komme til vielsen. Siden de ikke skal være med på festen, har de god tid til å pakke opp gaver mens middagen pågår.

Skrevet

2 - 3 stk pleier å være nok, men de kan jo bare be om hjelp fra andre dersom det viser seg å være for hektisk :)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Har tenkt å spørre to kolleger om de vil hjelpe til med å pakke opp gaver. Vi skal ha vielse rett ved der vi skal ha festen, og jeg vet at de har lyst til å komme til vielsen. Siden de ikke skal være med på festen, har de god tid til å pakke opp gaver mens middagen pågår.

Eh, beklager med det der hørtes utrolig frekt ut, og du hadde aldri fått ja av meg. En sak er at de kommer og ser på vielsen, men å be de pakke opp gavene, uten å få ta del av resten er frekt syns jeg.

Må da være andre som kan gjøre det, mens dere tar bilder eller noe.

Men ok, regner med at du da vil betale de for arbeidet, for det bør du i alle fall gjøre.

Skrevet

Vi hadde to på 104 gjester. Åpnet noen gaver selv dagen før.

Skrevet

Vi skal ha fire. Snakket med ei venninne som har pakket opp gaver i noen bryllup, hun blir "pakkesjef" og ønsket selv 3 hjelpere:=)

Skrevet

Vi har tenkt å ha to. Jeg skal spørre min søster og sambo spør sin søster. Oppakking skjer mens vi er hos fotografen, så vi satser på at det går fint. Dersom de trenger hjelp så tror jeg ikke at det er noe problem. Det er helt sikkert noen som vil hjelpe til kjenner jeg slekta rett.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi pakker opp selv utenom bryllupsdagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dumt kanskje, men når gjør man dette??? mellom middag og kaffe?, før gjestene kommer? Hva med gaver fra kaffegjester?

Skrevet

Vi regner med å ha 3 eller 4 til å åpne gaver. Blir ca 60-65 gjester.

Skrevet
Dumt kanskje, men når gjør man dette??? mellom middag og kaffe?, før gjestene kommer? Hva med gaver fra kaffegjester?

Vi pakket opp de vi fikk på forhånd dagen før bryllupet, resten ble pakket opp mens vi var hos fotografen, slik at vi ble møtt av et bugnende gavebord da vi ankom festlokalet.

Skrevet

Jeg spurte to venninner av min søster, som jeg kjenner fra før av, om de kunne tenke seg å pakke opp gaver mot betaling. Og det ville de svært gjerne. De kom også og så på oss i kirken. Syntes det var veldig praktisk å gjøre det slik, og det fungerte kjempefint.

Skrevet

Søstra mi og kjæresten + ei venninne av meg skal åpne opp pakkene våres.

Skrevet

Vi tenkte å spørre min bror og min mor. De jobber veldig godt sammen, og de kommer nok til å få det til... Men jeg troooor vi skal spørre en til som "backup" tilfelle rottefelle...

Til middag blir vi (inkl. oss som brudepar) 17 voksne personer... Og til festen blir vi - hvis alle kommer - (ink. oss som brudepar) 32 voksne.

Derfor tror jeg det skal holde med 2. En som pakker opp og en som skriver og nummererer

Skrevet

Kommer til å spørre tre venninner om å pakke ut pakker. Vil ikke ha flere enn tre da det er viktig for meg at de får skrevet ned hvem de ulike presangene er fra og holder litt styr på det.

Kali, er det så lurt å velge sin mor til denne oppgaven? Tenker at foreldre har litt hilse-på-alle-oppgave denne dagen, og at det da blir hektis hvis min mor skal stå å pakke opp presanger.

Gjest gjest1
Skrevet

Vi blir maks 54 til sammen og jeg har satt min svigerinne og kona til mannens forlover til oppgaven.

Hvis det blir for hektisk med kun 2 personer til oppgaven så regner jeg med at de klarer å finne eksta hjelp selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...