Gå til innhold

Fyr som plutselig blir distansert.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en fyr siden i sommer, det er noen år mellom oss, men det har ikke vært noe problem. Vi er på like plasser i livet når det kommer til viktige ting som barn, karriere osv. Vi har hatt god kjemi fra dag en,  han har tatt masse kontakt når vi ikke har fått vært med hverandre, ringer ofte og vi kan prate i evigheter om alt. Jeg er ganske laidback og er hverken for pågående eller masete. Jeg føler vi speiler hverandre der og jeg gir han både tid for seg selv og omvendt, noe jeg mener er vesentlig om et forhold skal fungere. Sist hadde vi det så utrolig fint og jeg følte vi hadde en dypere kontakt enn vi har hatt før, jeg hadde en god følelse da han dro. Nå har jeg ikke hørt noe på laaang tid. Ikke en melding, ikke har han ringt. Jeg sitter  som ett spørsmålstegn og lurer på hva som skjedde. Følte han ikke det jeg følte sist? Ble det feil for han eller for mye? Hvorfor trekker menn seg bare plutselig unna? Og hva gjør man? Venter til han evt tar kontakt igjen? Regner jo med at om han vil ha kontakt med meg så gjør han som han alltid har pleid, å ringe eller melde meg. Skal jeg bare holde meg unna nå da? 

Kan noen forklare meg hvorfor menn gjør sånn? Og hva er grunnen?

Anonymkode: c1e25...9b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du ventet på livstegn fra han? Av og til, om man er betatt eller mer, kan det jo føles som at ting tar noe lengre tid. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke en melding, ikke har han ringt.

Har du sendt melding eller ringt da? 

AnonymBruker
Skrevet

Samme skjedde meg for et par mnd siden, følte at vi hadde en ekstra nærhet og hadde så god følelse når jeg dro hjem. Hørte mye mindre fra han en vanlig, han pleide alltid å spørre og sende meldinger når jeg har vært bortreist etc, denne gangen fikk jeg en melding 2 dager etter jeg kom hjem om det hadde vært fint på tur. Jeg oppførte meg som før, og etterhvert så begynte han å komme på banen igjen, nå oppfører han seg som før. Har ikke spurt nærmere hva grunnen var, mulig han bare måtte ha litt space.  

Anonymkode: 6fb15...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...