kaktusfruen Skrevet 5. januar 2019 #1 Del Skrevet 5. januar 2019 Hei. Jeg trener for øyeblikket på SATS i Bergen, mest Sandviken og Bergen sentrum. Sliter imidlertid med å føle meg komfortabel i styrkearealet på senterne. Har lyst å bli sterkere, men ender alltid med at jeg trener på møllen eller saltimer fordi jeg feiger ut på styrketreningen. Årsaken er rett og slett at det nesten kun er gutter/menn her, og jeg blir usikker/klønete ukomfortabel. Jeg ønsker derfor anbefaling om et nytt treningssenter hvor det er god atmosfære og flere kvinner som trener styrke. Jeg ønsker IKKE tips om at jeg skal slutte å bry meg, ta timer med PT eller andre råd som går utover det jeg spør om :) Kun gode anbefalinger av treningssenter i Bergensentrum-området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Del Skrevet 5. januar 2019 Actic som ligger et steinkast bak den blå steinen. Anbefales på det sterkeste 😊 👌💪 Anonymkode: ff965...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 5. januar 2019 #3 Del Skrevet 5. januar 2019 Vil nok tro at du vil støte på samme problemet på alle treningssentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 5. januar 2019 #4 Del Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, drue skrev: Vil nok tro at du vil støte på samme problemet på alle treningssentere. Nei, ikke på Actic. Jeg har vært medlem der i 4-5 år og trent hver uke. Er en fryd å gå der. Alltid hyggelig personale som hjelper deg med det du lurer på, og det er en god blanding av menn og kvinner som trener der. Både unge og eldre. Det er ingen såkalte "bolere" som henger der, så det er aldri ubehagelig å trene på styrkeapparatene. Jeg elsker virkelig Actic! Ta deg en tur dit så skjønner du hva jeg mener 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaktusfruen Skrevet 6. januar 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 6. januar 2019 16 timer siden, Ava+, skrev: Nei, ikke på Actic. Jeg har vært medlem der i 4-5 år og trent hver uke. Er en fryd å gå der. Alltid hyggelig personale som hjelper deg med det du lurer på, og det er en god blanding av menn og kvinner som trener der. Både unge og eldre. Det er ingen såkalte "bolere" som henger der, så det er aldri ubehagelig å trene på styrkeapparatene. Jeg elsker virkelig Actic! Ta deg en tur dit så skjønner du hva jeg mener 😊 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Actic som ligger et steinkast bak den blå steinen. Anbefales på det sterkeste 😊 👌💪 Anonymkode: ff965...60f Tusen hjertelig takk for anbefaling Jeg skal definitivt test Arctic, perfekt at det ligger midt i sentrum også. Ser de har en gratis prøveuke, melder meg inn umiddelbart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 11. januar 2019 #6 Del Skrevet 11. januar 2019 Barrys bootcamp liker jeg veldig godt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå