Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett stort problem!

Jeg er ofte sint og irritert og føler alle snakker dritt om meg og at jeg ikke er en interessant person da det føles som at ingen liker meg. jeg tar alltid opp ting i verste mening. Jeg føler nesten at jeg har blitt sosialt tilbakestående og jeg har ingen venner. På jobb har jeg heller ingen jobbvenner som man jo gjerne har. Jeg byttet jobb for 4 år siden. Da gikk jeg fra en jobb som jeg hadde det veldig bra sosialt til en jobb som det sosiale er veldig dårlig. 

I samme tidsrom som jeg byttet jobb var eksen min utro og jeg føler at det var i dette tidsrommet hvor han var utro og at jeg kom i en jobb med dårlig arbeidsmiljø at det var noe som skjedde med meg. Jeg ble rett og slett helt ødelagt og mistet helt troen på mennesker.

Jeg holder ikke ut lenger og kjenner ikke meg selv igjen. Jeg er samboer med en flott kar som enn så lenge holder ut med meg men jeg føler at jeg ødelegger så mye med humøret mitt.

Jeg vil at 2019 skal bli året som jeg virkelig prøver å gjøre noe med dette problemet. Jeg må finne ut av dette for å prøve å bli meg selv igjen for dette holder ikke i lengden. Jeg orker ikke å gå rundt å være så sint lenger og rett og slett være utilfreds med livet mitt når jeg egentlig har muligheten til å ha det veldig bra.

Er det noen som har vært i samme situasjon som kan komme med noen tips? Som har hatt det på samme måte og som har snudd om på livet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...