AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Som overskrift sier! Betaler flere hundre kr i mnd på meldingsbekreftelse. På at mottaker har mottatt sms. Vært inne på alle funksjoner, men finner ikke noen steder der dette kan slås av. Please hjelp meg! Anonymkode: 43dd4...45a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Jeg gjorde dette for en stund siden, vent litt skal finne ut av det igjen Anonymkode: ed3be...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Gå på innstillinger - apper - meldinger - trykk på det blå tannhjulet - flere innstillinger- på tekstmeldinger og mmsmeldinger, skru av leveringsrapporter Anonymkode: ed3be...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 På 5.1.2019 den 16.05, AnonymBruker skrev: Gå på innstillinger - apper - meldinger - trykk på det blå tannhjulet - flere innstillinger- på tekstmeldinger og mmsmeldinger, skru av leveringsrapporter Anonymkode: ed3be...cc1 Fant dette, men ikke noe om leveringsrapporter! Ganske frustrert nå. Men tusen takk for at du ville prøve å hjelpe! 🤗 Anonymkode: 43dd4...45a 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Har du prøvd å søke på google? Jeg får opp masse info med en gang. Det er enda lettere å finne hvis du kan engelsk. Anonymkode: 3c74d...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å søke på google? Jeg får opp masse info med en gang. Det er enda lettere å finne hvis du kan engelsk. Anonymkode: 3c74d...6f1 Det kan jeg gjøre! Takk!👍 Anonymkode: 43dd4...45a
_popcorn_ Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 jeg går inn på meldinger, så de tre dottene oppe ved søkefeltet, innstillinger, flere innstillinger, tekstmelding, og da får jeg opp mulighet for å fjerne leveringsrapport. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 37 minutter siden, _popcorn_ skrev: jeg går inn på meldinger, så de tre dottene oppe ved søkefeltet, innstillinger, flere innstillinger, tekstmelding, og da får jeg opp mulighet for å fjerne leveringsrapport. Ja, nå fikk jeg til å slå av! Tusen takk!🤗 I grunn merkelig at det ikke gikk an å ordne det via vanlige innstillinger også🤔 Anonymkode: 43dd4...45a 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, nå fikk jeg til å slå av! Tusen takk!🤗 I grunn merkelig at det ikke gikk an å ordne det via vanlige innstillinger også🤔 Anonymkode: 43dd4...45a Android skiller mellom appers innstillinger og selve operativsystemet Androids innstillinger. Dessverre kan det være vanskelig å vite hvor grensen går noen ganger. Anonymkode: afd05...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå