AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Velger å være anonym her Mamma var sammen med han da jeg gikk i barnehagen og frem til 3 klasse. Han misbrukte meg seksuelt og fiket til meg om jeg nektet. Vet ikke hvorfor, men turtre ikke å si noe til mamma. Jeg husker det godt og kommer aldri til å klare å glemme. Har gått til psykolog . Da det ble slutt, så flyttet han til Sverige. Good ridance! Nå (13 år senere) så fikk jeg se han på nærbutikken i går! 😱 jeg trodde jeg så feil og vi fikk øyekontakt. Jeg ble veldig ukomfortabel og håpet han ikke ville komme bort å snakke.Jeg fortet meg bort til kassen og guess what? Da jeg begynte å legge varene på, så står han rett bak meg! Jeg kunne føle hårene reise seg på kroppen. Han har sånt creepy ansikt. Vanskelig å forklare. Jeg fikk pakket varene og ut i bilen i en fart. Da jeg begynte å kjøre, så kom tårene. Helt forferdelig å se han igjen. Vet han kjente meg igjen, da han har likt et bilde av meg på FB. Usj. Håper ikke jeg bumper inn i han igjen 😕 Mamma vet han er tilbake i byen. Flere som har opplevd lignende? Hvordan reagerte dere? Anonymkode: b4f41...644 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Vet du hva, jeg synes du bør fortelle moren din det nå. Og at du bør melde det til politiet. Han kan gå rundt og misbruke andre småjenter, han er en jævel som burde straffes. Og den minste straffen burde være at andre får vite hva han har gjort, at moren din sletter ham som fb-venn og at han holder seg LANGT unna deg. Anonymkode: 1f8af...e90 29
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva, jeg synes du bør fortelle moren din det nå. Og at du bør melde det til politiet. Han kan gå rundt og misbruke andre småjenter, han er en jævel som burde straffes. Og den minste straffen burde være at andre får vite hva han har gjort, at moren din sletter ham som fb-venn og at han holder seg LANGT unna deg. Anonymkode: 1f8af...e90 Mamma er ikke FB venn med han. Hvorfor tror du det? Har tenkt tanken, det blir bare ord mot ord. Jeg kan ikke bevise det. Nei, jeg vil ikke at hele byen skal få vite det. Liten by og vil ikke at folk skal sladre.Jeg har prøvd flere ganger å si det til mamma, men klarer ikke. 😕 får det ikke ut Anonymkode: b4f41...644 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Tips: unngå utropstegn. Anonymkode: 8d7a8...6f9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tips: unngå utropstegn. Anonymkode: 8d7a8...6f9 ? Anonymkode: b4f41...644 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Har du fremdeles kontakt med moren din? Tror jeg hadde slitt veldig med å tilgi henne hvis jeg var deg. Man har jo et stort ansvar for hvem man bringer inn i livet til barnet.. og veldig rart om hun aldri mistenkte noe. Da skal man være ganske nedsnødd... Anonymkode: af03b...894 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fremdeles kontakt med moren din? Tror jeg hadde slitt veldig med å tilgi henne hvis jeg var deg. Man har jo et stort ansvar for hvem man bringer inn i livet til barnet.. og veldig rart om hun aldri mistenkte noe. Da skal man være ganske nedsnødd... Anonymkode: af03b...894 Helt grei kontakt. Rart hun ikke mistenkte noe. Tenkt tanken flere ganger faktisk. Har som sagt hatt lyst å fortelle henne dette flere ganger, men er vanskelig. Anonymkode: b4f41...644
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fremdeles kontakt med moren din? Tror jeg hadde slitt veldig med å tilgi henne hvis jeg var deg. Man har jo et stort ansvar for hvem man bringer inn i livet til barnet.. og veldig rart om hun aldri mistenkte noe. Da skal man være ganske nedsnødd... Anonymkode: af03b...894 Min far missbrukte meg frem til jeg var 13. Jeg sa aldri noe til noen, ikke før jeg fikk sammenbrudd forran mamma da jeg var 16. Det er faktisk ikke lett å oppdage sånn, barn skremmes til å holde kjeft ellers vil det og det skje, mamma kommer i fengsel osv. Slutt å døm! Anonymkode: e595b...646 9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mamma er ikke FB venn med han. Hvorfor tror du det? Fordi du skriver: «Vet han kjente meg igjen, da han har likt et bilde av meg på FB.» Jeg regna med at det var på grunn av at han var venn med din mor. Hvis han skulle bodd der hadde jeg nok flytta selv da, om du ikke kan gjøre noe med det. Høres helt forferdelig ut. Anonymkode: 1f8af...e90
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi du skriver: «Vet han kjente meg igjen, da han har likt et bilde av meg på FB.» Jeg regna med at det var på grunn av at han var venn med din mor. Hvis han skulle bodd der hadde jeg nok flytta selv da, om du ikke kan gjøre noe med det. Høres helt forferdelig ut. Anonymkode: 1f8af...e90 Nei nei. Vi har noen felles venner. Har blokket han. Blir uvel av å tenke på at han ser på mine bilder Virker som han har flyttet tilbake.. 😒 Anonymkode: b4f41...644 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 Møtte han som misbrukte meg seksuelt over seks år på byen. Da hadde jeg ikke sett han på rundt ti år. Vi fikk øyenkontakten, men jeg kom meg ut derfra før vi han rakk å komme bort. Sto å spiste en burger med noen venner et par hundre meter fra utestedet da han plutselig kom fra ingensteder, klarte og rappe burgeren min og ta en bit før han sa «fortsatt digg». så gikk han videre og har ikke sett han siden. Jeg knakk fullstendig sammen. Håper det går bra med deg❤️ Anonymkode: e0b68...369 4
Eneri Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 Stakkars deg så ubehagelig! Syns du skal fortelle moren din det, uansett om du ikke vil anmelde. Skriv det ned, la henne lese det mens du er der hvis du ikke klarer si noe. Og hvis den JÆVELEN våger å bosette seg der, så få gitt ham beskjed om at hvis han ikke flytter, og så anmelder du ham for det han gjorde mot deg! 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 Du MÅ si dette og anmelde! Han kan ha flere anklagelser mot seg - og din anmeldelse kan hjelpe. Jeg hadde nok reagert med mye vonde tanker, følelser og ekle flashbacks på det beste tenker jeg. Høres helt jævlig ut Anonymkode: 7b267...e92 8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: . Sto å spiste en burger med noen venner et par hundre meter fra utestedet da han plutselig kom fra ingensteder, klarte og rappe burgeren min og ta en bit før han sa «fortsatt digg». så gikk han videre og har ikke sett han siden. Jeg knakk fullstendig sammen. Håper det går bra med deg❤️ Anonymkode: e0b68...369 Hva faen? Han må være tilbakestående! Idiot Tusen takk, men fikk ekle flashback da jeg fikk se han. Var som å se et spøkelse! Kanskje jeg skriver et brev til mamma. Frykten er å ikke bli trodd Anonymkode: b4f41...644 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 Du kan redde flere barn fra denne mannen ved å si fra, tviler på at du er alene om å være hans offer. Hopp i det og ta kontakt med politiet. Anonymkode: 37e29...acc 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #16 Skrevet 5. januar 2019 Hvorfor er du venn med han på fb? Jeg tenker siden han likte et bilde du hadde lagt ut. Anonymkode: e6c29...e62
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #17 Skrevet 5. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du venn med han på fb? Jeg tenker siden han likte et bilde du hadde lagt ut. Anonymkode: e6c29...e62 Hvor står det at Ts er venn med han på face? Han likte et bilde av Ts, det kan like gjerne være et hun er tagget i. Anonymkode: e595b...646 3
WinWin Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du venn med han på fb? Jeg tenker siden han likte et bilde du hadde lagt ut. Anonymkode: e6c29...e62 Hun skrev at de hadde felles venner, men at hun nå har blokkert han.,. TS: Du burde virkelig revurdere anmeldelse. Det kan være flere ofre der ute også og sammen står dere sterkere ❤ 2
The Kitten Skrevet 6. januar 2019 #19 Skrevet 6. januar 2019 4 timer siden, WinWin skrev: Hun skrev at de hadde felles venner, men at hun nå har blokkert han.,. TS: Du burde virkelig revurdere anmeldelse. Det kan være flere ofre der ute også og sammen står dere sterkere ❤ Jeg har selv anmeldt en voldtekt delvis for å forhindre at det skjer med andre. Jeg er fullstendig klar over at min situasjon ikke kan sammenlignes direkte med TS sin. Likevel synes jeg alle som legger press på henne for å få henne til å anmelde skal ta det litt rolig. Å gå gjennom den prosessen er veldig tøft. Når det er sagt, så angrer jeg til syvende og sist ikke på at jeg anmeldte .Jeg gjorde det både for at det ikke skal skje med andre, men ogå for å si til ham at det var galt gjort mot meg. Hvis TS har noen spørsmål rundt en eventuel anmeldelse og prosessen rundt det, så svarer jeg gjerne så langt jeg kan. Bare husk at jeg har ingen fasit, så jeg svarer ut fra min opplevelse... 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #20 Skrevet 6. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: da han har likt et bilde av meg på FB. hva du har drittsekken som misbrukte deg seksuelt på facebook? hvorfor blokkerer du ham ikke? og endrer innstillingene så du har skjult profil som ikke kan søkes opp? Jeg har det pga en gal eks. Søker han på mitt navn på facebook ser det ikke ut som jeg har profil der. Jeg har og satt innstillingene mine til at ingen av mine venners venner kan se profilen min, fordi jeg vet vi har felles bekjente. Anonymkode: 09a9d...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå