AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Jeg er i trettiårene, og gleder meg til å bli eldre for føler meg malplassert i min egen målgruppe. I min målgruppe er det fødsler, amming og slikt som er i fokus og det er ikke jeg interessert i. Er ikke spesielt moderlig av meg. Liker å ta vare på dyr, men er ikke spesielt glad i barn og mennesker generelt. Føler at alle rundt meg har barn og snakker ikke om annet. Gleder meg til å bli eldre når man ikke føler seg rammet av alt barnsnakket og familierøkelsene. Glad på andres vegne som er interessert i sånt, men det blir litt voldsomt. For meg er det ikke viktig med familie. Flere som føler seg malplasserte i sin egen målgruppe? Anonymkode: cdc58...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Når du bikker 40 kommer snakket om barnebarn😅 Anonymkode: 0ffa6...11b 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når du bikker 40 kommer snakket om barnebarn😅 Anonymkode: 0ffa6...11b Jo men alle går ikke gravide og det blir ikke så intens. Anonymkode: cdc58...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo men alle går ikke gravide og det blir ikke så intens. Anonymkode: cdc58...3d7 Nei, men da kommer skrytet om hvor flinke barna er på skolen, i fotball og sånne ting i stedet. 😬 Anonymkode: 79a8a...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Er selv i tretti-årene, og ingen av mine nærmeste venner har barn, venter barn, eller prøver få barn. Anonymkode: 6dc37...9bd 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er selv i tretti-årene, og ingen av mine nærmeste venner har barn, venter barn, eller prøver få barn. Anonymkode: 6dc37...9bd Akkurat det kan man jo ikke vite 100%. Anonymkode: 4bf81...40c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 Det kommer ikke til å endre seg, barna kommer mer og mer i fokus. Du kommer til å komme fjernere og fjernere fra vennene dine. Anbefaler deg å få en bolle i ovnen før det er for seint. Tikk Tokk, Tikk Tokk. Jeg mener ikke det stygt nedlatende, eller på noen som helst måte ufyselig. Bare rett fra levra 💗 Anonymkode: 0cb0e...c4b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke til å endre seg, barna kommer mer og mer i fokus. Du kommer til å komme fjernere og fjernere fra vennene dine. Anbefaler deg å få en bolle i ovnen før det er for seint. Tikk Tokk, Tikk Tokk. Jeg mener ikke det stygt nedlatende, eller på noen som helst måte ufyselig. Bare rett fra levra 💗 Anonymkode: 0cb0e...c4b Likevel var det både nedlatende og ufyselig. Anonymkode: 6fbdd...469 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har i grunnen aldri følt meg hjemme i min egen alderslgruppe. Som barn syntes jeg andre barn var dumme. Folk som ikke kunne lese før de begynte på skolen, en gang! Verst var det som fjortis, jeg følte meg lysår eldre enn mine jevnaldrende. Noe bedre ble det i 20-årene da folk var opptatt av utdannelse og aktuelle samfunnsspørsmål, men så begynte barnefokuset og mødre som bare kunne snakke om innholdet i avkommenes bleier. Jeg har et håp om at når jeg blir gammel vil jeg endelig føle meg mer som mine jevnaldrende. Hamstrer kamferdrops og venter tålmodig. 😁 Anonymkode: f05fe...be3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel var det både nedlatende og ufyselig. Anonymkode: 6fbdd...469 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke til å endre seg, barna kommer mer og mer i fokus. Du kommer til å komme fjernere og fjernere fra vennene dine. Anbefaler deg å få en bolle i ovnen før det er for seint. Tikk Tokk, Tikk Tokk. Jeg mener ikke det stygt nedlatende, eller på noen som helst måte ufyselig. Bare rett fra levra 💗 Anonymkode: 0cb0e...c4b Det er ikke det jeg mener. Folk kan godt få snakke om barna sine. Det er bare at det blir voldsomt mye om graviditet og fødsler, og om amming som ikke interesserer meg. Og ikke alle ønsker seg barn eller føler seg klare for det. Trenger ikke å være spydig. Man har forskjellige ønsker i livet. Anonymkode: cdc58...3d7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i grunnen aldri følt meg hjemme i min egen alderslgruppe. Som barn syntes jeg andre barn var dumme. Folk som ikke kunne lese før de begynte på skolen, en gang! Verst var det som fjortis, jeg følte meg lysår eldre enn mine jevnaldrende. Noe bedre ble det i 20-årene da folk var opptatt av utdannelse og aktuelle samfunnsspørsmål, men så begynte barnefokuset og mødre som bare kunne snakke om innholdet i avkommenes bleier. Jeg har et håp om at når jeg blir gammel vil jeg endelig føle meg mer som mine jevnaldrende. Hamstrer kamferdrops og venter tålmodig. 😁 Anonymkode: f05fe...be3 Føler meg ofte eldre jeg også og går bedre overens med de som er eldre enn meg. Mer å snakke om. Anonymkode: cdc58...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå