Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Printerark til å printe ut bilder fra nettet som man kan stryke på klær. Det har jeg lyst på! Hvor selges det?
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Tror de kan ha noe sånt på Binders for eksempel..
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Du får kjøpt det på - Clas Ohlson - . Bare søk på "film" og trykk på "T-shirt film" når søket er ferdig.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Noen som har testet disse? Blir resultatet bra? Hvor mye koster de i fotobutikk?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Noen som har testet disse? Blir resultatet bra? Hvor mye koster de i fotobutikk? Jeg har kjøpt Clas Ohlsons slike ark. Husker ikke prisen, men det kostet vel rundt 150kr for fem A4-ark (jeg kjøpte ark for fargede klær. Arkene for hvite klær er billigere tror jeg). Fulgte med bra bruksanvisning også. Jeg var veldig nervøs og spent på resultatet da jeg strøk et bilde printet fra pcen på ei skjorte. Jeg ble fornøyd, men var spent på hvordan bildet ville se ut etter en runde i vaskemaskina. Det gikk også bra :-) Nå har jeg vasket skjorta flere ganger, og trykket sitter like fint!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Jeg har kjøpt Clas Ohlsons slike ark. Husker ikke prisen, men det kostet vel rundt 150kr for fem A4-ark (jeg kjøpte ark for fargede klær. Arkene for hvite klær er billigere tror jeg). Fulgte med bra bruksanvisning også. Jeg var veldig nervøs og spent på resultatet da jeg strøk et bilde printet fra pcen på ei skjorte. Jeg ble fornøyd, men var spent på hvordan bildet ville se ut etter en runde i vaskemaskina. Det gikk også bra :-) Nå har jeg vasket skjorta flere ganger, og trykket sitter like fint! Takk for hjelp! Må det være 100% bomull, vet du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå