Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Lurer egentlig på om noen har testet positivt en uke før mensen? 

Har samme symptomer som sist jeg var gravid. 

Venter selvsagt til mensdato, men er nysgjerrig bare..

Anonymkode: e3a3f...b01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet svakt positiv med eldste 8 dpo, ble mer synlig positiv dagen etter, altså 9 dpo. Tror jeg hadde tidlig festing siden jeg hadde temp dip ca 5 eller 6 dpo. Vet at noen ikke får positiv test før IKM eller til og med noen dager senere hvis egget fester seg sent. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Catgirl skrev:

Testet svakt positiv med eldste 8 dpo, ble mer synlig positiv dagen etter, altså 9 dpo. Tror jeg hadde tidlig festing siden jeg hadde temp dip ca 5 eller 6 dpo. Vet at noen ikke får positiv test før IKM eller til og med noen dager senere hvis egget fester seg sent. 

Det var tidlig:) Tenkte å se an symptomene, hvis det fortsetter, kanskje jeg tester tidligere. Eggløsningen har vært litt spesiell denne og forrige syklus. Virker som den har vært hele tiden:p

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har testet svakt positivt fra 7-8 dpo ved graviditet, streken har blitt sterkere for hver dag. Kvalmen kommer kastet på med 6-7 dpo, så trenger ikke å teste i grunn for jeg vet hva den vil vise. 

Anonymkode: a2dc2...1a7

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har testet svakt positivt fra 7-8 dpo ved graviditet, streken har blitt sterkere for hver dag. Kvalmen kommer kastet på med 6-7 dpo, så trenger ikke å teste i grunn for jeg vet hva den vil vise. 

Anonymkode: a2dc2...1a7

Det er tidlig ja :) jeg er faktisk litt usikker på når jeg hadde eggløsning, så veit faktisk ikke for sikkert hvilken dpo jeg er. Veit bare om at det er ca en uke til mensen skal komme.. fikk egentlig lyst til å teste nå, fordi det virket som at jeg hadde eggløsning rett etter mensen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...