Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! :) 

Jeg har egentlig kombinert hud, men nå i det siste har jeg blitt så innmari tørr! Særlig i t-sonen, når jeg sminker meg ser det helt jævlig ut så må bare ta av igjen. Jeg må ha en ny ansiktskrem, men hvilken kan jeg kjøpe som passer for både tørr og kombinert/oljete hud? Tips til rens også? Jeg bruker nå Origins Mega mushroom relief, men har de siste par dagene opplevd at ansiktet svir etter rens og påføring av krem... Setter pris på alle tips!  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ansiktet svir så bruker du for sterke ingredienser. Typisk at oss med kombinert/fet hud bruker sterke produkter for å tørre/rense , men det jeg kom fram til gjør huden min mest sin er faktisk rens og krem for sensitiv hud, og må unngå produkter for acneblemish hud. 

Anonymkode: b0839...c52

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Kiehl’s ultra facial cream. Selges på kicks, de har også vareprøver 😊

Anonymkode: 03fe7...c7a

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv Kiehl’s ultra facial cream. Selges på kicks, de har også vareprøver 😊

Anonymkode: 03fe7...c7a

Takk for tips☺️

Gjest Tigress
Skrevet

Tja, eg trur eg kanskje har verda minst snobbete hud, eg kan bruke berre vatn og ein klut til å vaske andletet, og min absolutte life saver når huda verkeleg er tørr er Argysan Pattesalve. Jepp, du høyrde rett. Men den er utruleg god, altså og hentar inn huda mi når eg blir tørr. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...