Madame Butterfly Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har ikke fått med meg denne saken før nå. Hvordan kan dette skje? Det er helt tragisk, det står to barn helt alene hos barnevernet i et fremmed land. Deres mor og deres baby bror er drept. Hvordan kunne samfunnet la dette skje? Skal ikke barn beskyttes mot sine psykisk syke foreldre? Et liv var allerede tapt, sykdommen var godt kjent. Burde en ikke skjerme familien hans, fra han selv? Stakkars barn 💗
SoftKitty Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Jeg forstår ikke hvordan en som er siktet for å ha drept et av sine barn får lov til å bo sammen med de andre barna? Skjønner at han bare var siktet ikke dømt men likevel, det virker jo helt sinnsykt 3
SoWhat? Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, SoftKitty skrev: Jeg forstår ikke hvordan en som er siktet for å ha drept et av sine barn får lov til å bo sammen med de andre barna? Skjønner at han bare var siktet ikke dømt men likevel, det virker jo helt sinnsykt Nå ble han nylig siktet for det. Jeg tenker ting har eskalert fra han ble siktet. Det må jo ha vært et helvete i den familien etter at babyen døde. Han drepte jo ikke babyen med kaldt blod, så tenker at både kona og han har vært gjennom noen forferdelige måneder. At det på en måte har ødelagt familien. Så har det vel toppet seg. Alle drap er tragiske, og det er ikke lett å forhindre at det skjer dessverre. 1
Testosteron Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 26 minutter siden, Madame Butterfly skrev: Det er helt tragisk, det står to barn helt alene hos barnevernet i et fremmed land. Deres mor og deres baby bror er drept. Jeg håper de får noen snille fosterforeldre. 2
Madame Butterfly Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2019 Jeg så verken nevnt alder eller kjønn. Det er vel desverre slik at det blir vanskeligere å finne familier jo større de er, og jo mer skadd de er. Håper de kan få bli adoptert, og ikke måtte leve med usikkerhetene som følger med å bli fostret. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå