AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Det staves dûmp. Din dûmping. Anonymkode: 30155...f44
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Fra reglene: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Anonymkode: 658db...ea4 2
HalldirV2 Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2019 Slett innlegget mod. "Facerape"... Kgrape(?!) av en yngre komiker i familien 😂 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, HalldirV2 said: Slett innlegget mod. "Facerape"... Kgrape(?!) av en yngre komiker i familien 😂 Begynte virkelig å lure. Anonymkode: 658db...ea4 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, HalldirV2 skrev: Slett innlegget mod. "Facerape"... Kgrape(?!) av en yngre komiker i familien 😂 Dårlig forsøk på coverup. Vi vet det var illuminati!!! Anonymkode: 30155...f44 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 2 minutter siden, HalldirV2 said: Ps: Beklager bryet 😊 Hva skjer med poden nå? Det var jo litt morsomt, men ikke noe som bør gjenta seg, kanskje. Anonymkode: 658db...ea4 1
HalldirV2 Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Begynte virkelig å lure. Anonymkode: 658db...ea4 Heh, ja. Dum er jeg kanskje som låner ut mobilen uten å lukke kg, men ikke fullt så dum at jeg proklamerer at jeg er dum for hele verden 😂 2
HalldirV2 Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nÃ¥, AnonymBruker skrev: Hva skjer med poden nÃ¥? Det var jo litt morsomt, men ikke noe som bør gjenta seg, kanskje. Anonymkode: 658db...ea4 Pøbelen fÃ¥r et "a get out of jail card" for denne gangen, men fÃ¥r spille pÃ¥ sine foreldres mobil fra nÃ¥ av.Â
HalldirV2 Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig forsøk på coverup. Vi vet det var illuminati!!! Anonymkode: 30155...f44
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 Hehe kunne vært verre! Kunne blitt noen interessante svar i tråder signert deg 😂 Anonymkode: d9594...8db 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 4 minutter siden, HalldirV2 skrev: Akkurat det illumimati ville ha skrevet. Anonymkode: 30155...f44 1
HalldirV2 Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #15 Skrevet 5. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe kunne vært verre! Kunne blitt noen interessante svar i tråder signert deg 😂 Anonymkode: d9594...8db Det skal gudene vite 😂 Jeg slapp billig unna tross alt. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det illumimati ville ha skrevet. Anonymkode: 30155...f44 I see you. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #16 Skrevet 5. januar 2019 2 minutter siden, HalldirV2 said: Det skal gudene vite 😂 Jeg slapp billig unna tross alt. Jeg synes i grunnen du skal endre på overskriften og la tråden stå. Den er morsom. Anonymkode: 658db...ea4 1
HalldirV2 Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #17 Skrevet 5. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes i grunnen du skal endre på overskriften og la tråden stå. Den er morsom. Anonymkode: 658db...ea4 Nja, da bør den flyttes til sosial prat i så fall. Men uansett ikke noe å spare på 😊 Dere kan heller ha det gøy på min bekostning til moderatorene sletter den, så skal jeg ta hevn når dere blir utsatt for kg-rape 😂 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 4 minutter siden, HalldirV2 said: Nja, da bør den flyttes til sosial prat i så fall. Men uansett ikke noe å spare på 😊 Dere kan heller ha det gøy på min bekostning til moderatorene sletter den, så skal jeg ta hevn når dere blir utsatt for kg-rape 😂 Den kan jo stå som skrekk og advarsel for andre som har pøbler med adgang til telefonen/pc'en deres. Vi kan le med deg, ikke av deg. Tror du er godt likt av de fleste. Anonymkode: 658db...ea4 1
HalldirV2 Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #19 Skrevet 5. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kan jo stå som skrekk og advarsel for andre som har pøbler med adgang til telefonen/pc'en deres. Vi kan le med deg, ikke av deg. Tror du er godt likt av de fleste. Anonymkode: 658db...ea4 Dere er velkomne til å le av - og med meg, jeg ler selv jeg 😂 Men du har rett, lukk KG folkens om dere låner bort duppedingsene deres. Lumske små troll kan finnes blant de mest uskyldige i deres slekt og familie. 2
Perelandra Skrevet 5. januar 2019 #20 Skrevet 5. januar 2019 Hei trÃ¥dstarter! Da tittelen pÃ¥ trÃ¥den din er mangelfull, mÃ¥ jeg stenge trÃ¥den. Viser til forumets regelverk:  * TrÃ¥dtitler pÃ¥ forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler vÃ¥re brukere Ã¥ benytte seg av gode titler for Ã¥ beskrive trÃ¥dens innhold og dermed treffe riktige mottakere. TrÃ¥der med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. TrÃ¥dstarter kan velge mellom enten Ã¥ sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny trÃ¥d med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, sÃ¥ vil jeg Ã¥pne trÃ¥den igjen, eller starte en ny trÃ¥d med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.Â
Anbefalte innlegg