Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg eeelsker levende lys, spesielt på soverommet. Hvor finner jeg tak i rene lys laget på bivoks/soya som ikke koster flesk? 

Ønsker meg også noen duftlys eller massasjelys, men vil da ha rene ingredienser i. Vil ikke få skumle helseplager for å tilfredsstille mitt behov for kjærtelys.

Så hvor får jeg tak i sånne lys? Jeg har googlet, men er skeptisk til mange. Tror mange bruker kun en liten del bivoks/soya for å kunne markedsføre bedre. 

Håper på hjelpsomme svar, takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte duftlys fra Max Benjamin (royaldesign.no) som jeg er greit fornøyd med. De skal være laget av naturlig voks og med essensielle oljer men det jeg kjøpte lukter ganske sterkt så jeg vet ikke.

Anonymkode: d7f96...97e

Skrevet

Hvor i landet bor du? Jeg kjøper mine lys på helsekostbutikken, Life, Sunkost osv. Her i Bergen handler jeg lys og oljer på blant annet Reindyrka. Vet Millas Boutique ( i Oslo( selger giftfrie lys. Ellers har merker som f.eks Weleda gode oljer :) Hva er massasjelys? Bivokslys er forresten lett å lage selg! Du trenger bivoksark og veke:)

Skrevet

Jeg bor på en mindre plass på Vestlandet, så tenkte å ty til det store internett. Har ikke tenkt tanken på å kjøpe lys på helsekost butikk selv, takk!

Massasjelys er lys som blir til massasjeolje når det smelter, er visstnok enkelt å lage selv- om man har ingredienser. Men jeg liker godt at det lukter godt også. 

Bivoks har jeg planer om, men vuderer å kjøpe fra utlandet, er så så sinnsykt dyrt her! Jeg er storforbruker av lys, vel og merke. 

Takk for tipsene, skal ta de med meg videre ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...