AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Jeg liker å slikke min kjæreste. Det er faktisk et must for tenningen min å kunne få henne klar og kåt med munn og tunge. Kjæresten synes det er veldig deilig når jeg gjør det men hun blir stresset fordi hun vil go gjengjeld....NÅ! Derfor slikker jeg et par minutter og så maser hun om å suge meg...så slikke og nytt mas.... Blir bare stress og jeg har prøvd å snakke med henne om dette men hun blir grepet av et enormt behov for å gjengjelde momentant fordi hun synes det er så godt sier hun. De gangene jeg har fått fullføre tar det 15-20 min før hun får orgasme. noen som har noen tanker rundt en ny innfallsvinkel til problemet...vil så gjerne ta henne skikkelig høyt med munn og tunge før vi eventuelt går videre i sexen. Anonymkode: cbd47...166
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Tau og gag fikser vell dette. Evt 69. Anonymkode: 574f5...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Bare å være litt dominant. Kyss henne, si at hun ikke får suge deg, hun skal kun nyte denne gangen. Be henne slappe godt av for du har tenkt å bruke «resten av kvelden» mellom bena hennes. Prøver hun seg på noe, dytt» henne tilbake å di nei! Spør om du må binde henne siden hun er så ulydig 😉 Anonymkode: 5c6d8...e31 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Interessant approach 😁 TS Anonymkode: cbd47...166
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: 69!! Støtter denne. Den er et must for oss. Anonymkode: 080d3...c77
Playful Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare å være litt dominant. Kyss henne, si at hun ikke får suge deg, hun skal kun nyte denne gangen. Be henne slappe godt av for du har tenkt å bruke «resten av kvelden» mellom bena hennes. Prøver hun seg på noe, dytt» henne tilbake å di nei! Spør om du må binde henne siden hun er så ulydig 😉 Anonymkode: 5c6d8...e31 Signing this. Hihi. Perfect
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 8 timer siden, Hr. Aktiv skrev: 69!! Har aldri klart å nyte noe særlig av 69 for jeg konsentrerer meg så mye om å suge. Når slikkingen blir deilig klarer jeg ikke multitaske for å si det sånn Anonymkode: e5b77...b96 4
Hr. Aktiv Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri klart å nyte noe særlig av 69 for jeg konsentrerer meg så mye om å suge. Når slikkingen blir deilig klarer jeg ikke multitaske for å si det sånn Anonymkode: e5b77...b96 Trodde damer klarte å gjøre to ting samtidig jeg?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 28 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Trodde damer klarte å gjøre to ting samtidig jeg? Hvis jeg klarer å konsentrere meg om en annen oppgave samtidig som jeg blir slikket, så er slikkejobben dårlig for å si det sånn! Anonymkode: e5b77...b96 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 Jeg kan gjøre noe av det samme, fordi jeg føler at hvis jeg lar mannen slikke "ferdig" uten at jeg gjør noe for ham, så blir "gjelden" så stor... Og lysten til å suge er ikke fullt så stor når jeg først har fått orgasme, mens før det, når jeg er tent, så kan jeg være skikkelig ivrig, så da vil jeg jo helst utnytte det, og ikke holde på en evighet kun av plikt etter at jeg har fått mitt. 69 løser mye av problemet for min del. Orgasmen kommer ikke like fort når jeg konsentrerer meg om å suge samtidig, men på den andre siden får den tid til å bygge seg opp enda mer og blir større. Også blir jeg ekstra tent av å suge samtidig. Anonymkode: c1551...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå