AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #21 Skrevet 1. februar 2019 Ferdig. Kjøpt alle til 70% på tgr Anonymkode: 018f0...06c 2
Meadow Skrevet 2. februar 2019 #22 Skrevet 2. februar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke gi brukte gaver. Det er dårlig gjort og kjipt. Da er det bedre med ingen gaver Anonymkode: c6889...902 Det er vel ikke brukte gaver? Synes det er lurt å gi videre jeg! 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #23 Skrevet 3. februar 2019 Har kjøpt noen allerede ja. Det har vært så gode januartilbud at det vill være dumt å la det være. Anonymkode: b1166...62a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #24 Skrevet 3. februar 2019 På 1.2.2019 den 18.42, AnonymBruker skrev: Ikke gi brukte gaver. Det er dårlig gjort og kjipt. Da er det bedre med ingen gaver Anonymkode: c6889...902 Regifts er vel ikke brukte gaver. Har nettopp blitt oppmerksom på det uttrykket. Trodde det var snakk om gaver man gir videre til noen andre. Det er jo bare lurt. Forresten er jeg helt for brukte gaver også. Anonymkode: 28772...bd5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #25 Skrevet 28. oktober 2019 Familien min har gått sammen om å kjøpe en kenwood til søsteren min. Er litt kjekt at en kan få noe stort og flott bare en går sammen og er på utkikk etter et godt tilbud. Da veit vi jo selvsagt også at det er en ting ho har ønsket seg lenge. Kjøpte et par øredobber til svigerinnen min på en gullsmed som skulle legges ned og hadde 50% på hele butikken. Syns også det er kjekt når en gjør slike kupp, der en kan gi finere gaver enn man egentlig hadde budsjettert med. Mamma og pappa skal få gassovn til spikerteltet, så den gaven er også i boks. Har funnet ut at bestefar skal få fuktighetskrem, deorant og dusjsåpe, da han ønsket seg dette. Men den kjøper eg nærmere jul tenker eg. Anonymkode: 298bb...9aa 3
Ranunkelen Skrevet 29. oktober 2019 #26 Skrevet 29. oktober 2019 Hva har dere kjøpt, og til hvem (alder, kjønn)? Skriv gjerne også pris. Trenger inspirasjon! 🙂 1
Diamant20 Skrevet 30. oktober 2019 #27 Skrevet 30. oktober 2019 Neglelakk + spasett til Jente 10år Ellers er det endel studenter som skal få hjemmestrikkede kjøkkenkluter bla. 1
Shai Skrevet 31. oktober 2019 #28 Skrevet 31. oktober 2019 Har kjøpt de fleste nå! Mangler bare fem 😄 Føles deilig å være ferdig med så mange som mulig før desember! Tok en runde i går og fikk unna en del. Da kjøpte jeg noen deilige ullsokker til et par venninner (skulle vel helst strikket selv, men så flink er jeg dessverre ikke), et nydelig lite armbånd til en annen venninne, kopper med initialer og en litt dyr håndsåpe til søstra mi og kjæresten, og en bok til søstra mi som jeg tror hun vil like. I tillegg til masse andre greier jeg allerede har glemt 😅
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #29 Skrevet 31. oktober 2019 Mamma får ullundertøy (700kr) Stefar får Stanley termokopp (livstidsgaranti) + kaffe og sjokolade, fikk vel 50% på det, så det betalte jeg 350 for. svigermor får treningsklokke (en hun har ønsket seg) 400kr - også på tilbud. Sønnen min får mange ulike leker, samme med niese og nevø. Bestemor får ullundertøy (samme som mamma) bestefar får årgangs-eplejuice kjøpt på nett (400kr) Svigerfar får grønn trillebår fra jula (299kr) Anonymkode: c9c63...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #30 Skrevet 31. oktober 2019 Farfar får noen dvd-er og snop, så kan vi ha kinokveld hjemme! Bror og hans kone får en kokebok og diverse krydder, en god olje og et fint kjøkkenhåndkle. Fadderbarnet får en bok og et klesplagg. Ellers tenkte samboeren og jeg å spleise på et fenalår til hele familien, og så blir det nok en del god vin og likør under treet. Anonymkode: f47b8...e77
Kittykat Skrevet 31. oktober 2019 #31 Skrevet 31. oktober 2019 Svigerfar får en Kindle fra oss og svigerinnen min med familie. Vi vurderer også å kjøpe gavekort på Amazon sånn at han kan kjøpe seg bøker. Vi ligger oss på ca 2000,- i gave til han Svigermor får brikker av tre som man kan ha under glass, kopper o.l. formet som katter, blant annet. Datteren vår får Razer Kraken øretelefoner og tilhørende Razer Kraken katteører, pluss noen penger. Hun er fattig student i Haugesund 😉 Så har kun blitt ferdig med 2,5 julegaver 🎅
Diamant20 Skrevet 31. oktober 2019 #32 Skrevet 31. oktober 2019 2 timer siden, Kittykat skrev: Svigerfar får en Kindle fra oss og svigerinnen min med familie. Vi vurderer også å kjøpe gavekort på Amazon sånn at han kan kjøpe seg bøker. Vi ligger oss på ca 2000,- i gave til han Svigermor får brikker av tre som man kan ha under glass, kopper o.l. formet som katter, blant annet. Datteren vår får Razer Kraken øretelefoner og tilhørende Razer Kraken katteører, pluss noen penger. Hun er fattig student i Haugesund 😉 Så har kun blitt ferdig med 2,5 julegaver 🎅 Hvor kjøpte du de brikkene i tre?
Kittykat Skrevet 31. oktober 2019 #33 Skrevet 31. oktober 2019 34 minutter siden, Diamant20 skrev: Hvor kjøpte du de brikkene i tre? Kjøpte de på en nettside. Bonprix.no Linken er: https://www.bonprix.no/produkt/underlag-katt-6-delt-sett-natur-948742/?title=Ditt+søkeresultat+-+bonprix.no&contextPath=%2F&siteArea=search&pageType=search&pointOfSaleLongId=1&searchShop=1&prudsys_carousel_key=search_utp&orderNumberShop=1&qu=948742&isApp=false&CSRF_PE_ACCEPTANCE=58098609-55fd-4a74-b9e8-4045b92fb360&webpushTestGroupEnabled=false&webpushOptInEnabled=false&webpushOptInMobileEnabled=false Lang link 😂 Brikkene ser kanskje ikke ut som mye, men de er veldig kraftig. Jeg åpnet og sjekket de 😉
Diamant20 Skrevet 31. oktober 2019 #34 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, Kittykat skrev: Kjøpte de på en nettside. Bonprix.no Linken er: https://www.bonprix.no/produkt/underlag-katt-6-delt-sett-natur-948742/?title=Ditt+søkeresultat+-+bonprix.no&contextPath=%2F&siteArea=search&pageType=search&pointOfSaleLongId=1&searchShop=1&prudsys_carousel_key=search_utp&orderNumberShop=1&qu=948742&isApp=false&CSRF_PE_ACCEPTANCE=58098609-55fd-4a74-b9e8-4045b92fb360&webpushTestGroupEnabled=false&webpushOptInEnabled=false&webpushOptInMobileEnabled=false Lang link 😂 Brikkene ser kanskje ikke ut som mye, men de er veldig kraftig. Jeg åpnet og sjekket de 😉 Takk😍
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #35 Skrevet 5. november 2019 På 2.2.2019 den 13.47, Meadow skrev: Det er vel ikke brukte gaver? Synes det er lurt å gi videre jeg! Da setter en ikke god nok pris på mottakeren. Anonymkode: c6889...902
Diamant20 Skrevet 6. november 2019 #36 Skrevet 6. november 2019 Skal prøve å få handlet litt julegaver og andre ting til jul i løpet av uka. Europris har 4 for 100 på freia sine store plater så skal kjøpe noen av de (i tillegg til et par til meg da😜) også må jeg få handlet garn til noen strikkegaver jeg skal strikke. Det blir også litt påfyll av gavebånd, glitter og lys, muligens nye lys til juletreet. Jeg grubler forøvrig fortsatt på hva slags oppmerksomhet jeg skal gi til en gutt på 20 år som bor hjemme.
Lumos Skrevet 7. november 2019 #37 Skrevet 7. november 2019 Er ferdig med alle barna vi kjøper til, mamma og pappa, og søsteren min og mannen. Har en del igjen🙈 Det blir mye ull til ungene rundt om kring i år, og juleservise til søster med mann. Mamma og pappa får kjøkkenmaskin de ønsker seg, den er spleisa med søsteren min. Ungene våre får dukkehus med møbler og dukker. Den vanskeligste å kjøpe til er mannen min som aldri ønsker seg noe😅
Shai Skrevet 7. november 2019 #38 Skrevet 7. november 2019 On 11/6/2019 at 6:53 PM, Diamant20 said: Jeg grubler forøvrig fortsatt på hva slags oppmerksomhet jeg skal gi til en gutt på 20 år som bor hjemme. Hva med noe til han flytter hjemmefra? Håndklær, kjøkkenutstyr, sengesett, kaffemaskin? Ellers, hva med fine boxere, en liten høyttaler, nytt utstyr til en sport han driver med? Eller en gøy bok, varme sokker, øl eller vin hvis han drikker, eller julepynt? 🎅 Nå har jeg kjøpt et par julegaver til, så nå gjenstår bare mamma, pappa, stemor og kjæresten min. Jeg har kjøpt en sånn liten reise-håndkrem til kjæresten min for de vintertørre hendene hans og vurderer å kjøpe et par fine skinnhansker til han, i stede for en quiz-lek jeg egentlig tenkte på å kjøpe til han. Men jeg lurer på om det blir litt for dyrt? Håndkremen var dyrere enn den ser ut som (100 kroner for en mini-liten boks) og hanskene blir fort 700 kroner, så lurer på om det kanskje blir litt voldsomt for første jula vi er offisielt kjærester og gir gaver til hverandre? Jeg bruker gjerne penger på ham, men lurer på om det blir litt mye. Jeg kan ingenting om å ha kjæreste 😅
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #39 Skrevet 7. november 2019 2 timer siden, Shai skrev: Hva med noe til han flytter hjemmefra? Håndklær, kjøkkenutstyr, sengesett, kaffemaskin? Ellers, hva med fine boxere, en liten høyttaler, nytt utstyr til en sport han driver med? Eller en gøy bok, varme sokker, øl eller vin hvis han drikker, eller julepynt? 🎅 Nå har jeg kjøpt et par julegaver til, så nå gjenstår bare mamma, pappa, stemor og kjæresten min. Jeg har kjøpt en sånn liten reise-håndkrem til kjæresten min for de vintertørre hendene hans og vurderer å kjøpe et par fine skinnhansker til han, i stede for en quiz-lek jeg egentlig tenkte på å kjøpe til han. Men jeg lurer på om det blir litt for dyrt? Håndkremen var dyrere enn den ser ut som (100 kroner for en mini-liten boks) og hanskene blir fort 700 kroner, så lurer på om det kanskje blir litt voldsomt for første jula vi er offisielt kjærester og gir gaver til hverandre? Jeg bruker gjerne penger på ham, men lurer på om det blir litt mye. Jeg kan ingenting om å ha kjæreste 😅 Ville blitt enig om en prisklasse (ikke nødvendigvis spesifikk sum). Det er alltid en vanskelig problemstilling for nye par, og det gjør det lettere for begge hvis dere har noe å forholde dere til Anonymkode: d333c...b32 1
Genki Skrevet 21. november 2019 #40 Skrevet 21. november 2019 Mye gode ideer her 😊 Selv fikk jeg mye inspirasjon fra denne artikkelen https://velstelt.no/anbefalte-produkter/julegaver-til-han/. @Shai kanskje de skinnhanskene der kunne vært noe? 😊 Står de er touch compatible men skjønner ikke helt hvordan det funke skal funke 🤔 Eller ble det tradisjonelt barberhøvel sett til paps og en fin lommebok til mannen til min søster. Ellers kjøpte jeg denne til søs: https://www.tanum.no/_magisk-opprydding-marie-kondo-9788280878045. Hint hint 😄 neida (joda), fikk den selv i fjor og det er fortsatt ryddig hjemme! 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå