Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som dusjer om morgenen? Man blir da ikke svett og ekkel av å sove. Å legge seg skitten og svett er derimot ekkelt. Gir da mer mening å vaske seg etter at man er blitt skitten, ikke før.

Anonymkode: 8bd62...6b4

Man svetter en del om natten, man merker det bare ikke. Og har ofte sex som siste eller første ting før/etter søvn. 

Dusj hjelper på å våkne, og man føler seg helt fresh når man skal møte mennesker gjennom dagen. 

Begge har stillesittende kontorjobb, kjører fra dør til dør, og dusjer selvfølgelig etter trening. Så er aldri skitten når vi legger oss. Skifter sengetrekk minst en gang i uka. 

Anonymkode: 27cf9...cdf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2019 den 10.52, loveli skrev:

Selvfølgelig hver morgen, etter trening og på ettermiddagen hvis jeg har vært svett om dagen. 

Jeg tenker: Å vaske seg med klut = gni dritten rundt.   Men jeg vet det er vanlig på "landet"...

Ja det er rart menneskene har overlevdt  denne klutvaskingen 😂

Anonymkode: 0cc71...711

Gjest loveli
Skrevet

Jeg skjønner ikke alle som bare dusjer ETTER sex?

Har dere ikke oralsex? Eller gjør det ikke noe om partner lukter?

Jeg er hypersensitiv på lukt og hadde dødd hvis jeg måtte suge i meg smegma, gammelt piss, svette og slik fra under forhuden til mannen. Fy f....

(Har ikke vært med en partner som ikke lukter dersom deg er mange timer siden dusj. Merk: ikke vask, men dusj. Å vaske med klut fjerner ikke lukt.)

Gjest loveli
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det er rart menneskene har overlevdt  denne klutvaskingen 😂

Snakker ikke om overlevelse, men lukt. Og selvfølelse.

Jeg er hypersensitiv på lukt. Hadde en partner fra landet en gang som vasket seg med klut annenhver dag. Grusomt. Spesielt i underlivet.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klut er ekkelt uansett. Æsj! 

Anonymkode: b1d92...d7a

Hva bruker du isteden for klut? Kun flytende såpe eller gudforby såpestykke? 

Skrevet

Dusjer stort sett hver dag. Det samme gjør gubben. Føler meg fort ekkel hvis jeg dusjer sjeldnere enn det.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver morgen. Kan ikke tenke meg å gå på jobb uten morgendusjen. (Og jo man svetter faktisk litt på natten til de som tvilte på det).

Anonymkode: 3d4bc...cca

Man svetter ca en halv liter på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...