Inwe Skrevet 5. januar 2019 #21 Skrevet 5. januar 2019 (endret) Hver dag. Har hjemmekontor for tiden så somregel blir dusjen etter trening eller før jeg går ut døra. Etter sex vasker jeg meg med en våtserviett eller skyller av meg i dusjen (spørs hvor aktiv sexen var). Håret Dusje 2-3 ganger i uken. Samboeren dusjer somregel når han kommer hjem, så altså etter jobb og trening. Ingen av oss lukter, ikke engang de gangene vi har vært syke og dusjen har blitt utsatt litt lenger enn hva man egentlig vil. Endret 5. januar 2019 av Inwe
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #22 Skrevet 5. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruker selvfølgelig først kluten i ræva før den brukes i trynet. Så tar jeg den med på bussen og tørker sjåføren, sidemannen og alle som sitter på de ytterste setene i trynet med rævkluten også. Man er da hjelpsom. Anonymkode: 48d98...0fe Anonymkode: 89051...6ca
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #23 Skrevet 5. januar 2019 Dusjer hver morgen. Vasker håret annenhver dag. Noen ganger blir det to dusjer om dagen, de dagene jeg har gått tur eller skal noe spesielt og skal pynte meg på kvelden (f.eks. julebord). Det er også deilig å skylle seg kjapt med litt kaldt vann før man legger seg når det har vært veldig varmt om dagen. Hvis jeg tenker at det blir noe sengehygge etter leggetid, så vasker jeg meg med en klut nedentil før jeg legger meg, men det legger ikke noen demper på hyggen hvis jeg ikke har gjort det heller. Noen ganger har jeg tenkt at jeg burde begynne å ta min "daglige dusj" om kvelden, for å spare tid om morgenen. Men jeg får meg ikke til å ikke dusje om morgenen, jeg svetter sånn om natta at jeg føler meg udelikat om morgenen. Anonymkode: f5265...740
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #24 Skrevet 5. januar 2019 Varierer veldig. Ca. hver 5. dag kanskje. Mer på sommer-halvåret enn vinter-halvåret. Bruker deodorant hele tiden, trener "aldri" og svetter heldigvis svært lite. Bruker rene klær, og bruker ingen produkter i håret mitt, og bor på landet (uten mye eksos og forurensing) - dermed føler jeg ikke noe behov for å dusje hverken meg selv eller håret mitt oftere enn det. Anonymkode: 28046...72e 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #26 Skrevet 5. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varierer veldig. Ca. hver 5. dag kanskje. Mer på sommer-halvåret enn vinter-halvåret. Bruker deodorant hele tiden, trener "aldri" og svetter heldigvis svært lite. Bruker rene klær, og bruker ingen produkter i håret mitt, og bor på landet (uten mye eksos og forurensing) - dermed føler jeg ikke noe behov for å dusje hverken meg selv eller håret mitt oftere enn det. Anonymkode: 28046...72e Ser hva du skriver om svetting, forurensing osv, men synes likevel det høres grisete ut. Anonymkode: cf220...823 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #27 Skrevet 5. januar 2019 Jeg bruker deodorant, kan ikke trene pga. fysisk sykdom, svetter derfor lite, skifter til rent tøy hver dag og bor der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Likevel dusjer jeg hver morgen - både hår og kropp. Det samme gjør mannen min. Anonymkode: 66f71...5c1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #28 Skrevet 5. januar 2019 Hver dag. Innimellom hopper jeg over en dag om jeg kun er hjemme. Men jeg trener/svømmer ca 5 dager i uken så dusjingen er nødvendig. Anonymkode: a8080...283
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #29 Skrevet 5. januar 2019 7 hours ago, kaleidoskop said: Annenhver dag og bruker en klut annenhver dag. Som en gammel kjerring på sykehjem Anonymkode: ba049...acc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #30 Skrevet 5. januar 2019 Langtifra så ofte som jeg skulle ønske... Når jeg var frisk dusjet jeg morgen og kveld, nå er jeg glad hvis jeg klarer 3 g i uka... Heldigvis en stillesittende livsstil pga sykdommen, så lukter ikke svette, men føler meg heller ikke vel Bruker kluter under armene og i underlivet de dagene imellom... Anonymkode: 81003...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #32 Skrevet 5. januar 2019 Dusjetråd! Dusjer aldri, men bader lille julaften. Hvert år altså! I havet! Anonymkode: 31a29...3a1 4
Gjest tooquiet Skrevet 5. januar 2019 #33 Skrevet 5. januar 2019 Annenhver dag som regel, og vasker meg de andre dagene.
Gjest Krampus Skrevet 5. januar 2019 #35 Skrevet 5. januar 2019 Vasker håret tre ganger i uken, dusjer hver kveld, aldri på morgenen. Syns det er ekkelt å legge meg "skitten" etter dagen i senga. Noen dager fryser vannet, da blir det våtservietter.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #36 Skrevet 5. januar 2019 Dusjer morgen og kveld. Er kanskje litt i overkant men føler for å freshe meg opp om morgenen samt være ren når jeg legger meg om kvelden. Begrenser hårvask til annen hver dag. Anonymkode: 5ae6d...948
Fjaselina Skrevet 5. januar 2019 #37 Skrevet 5. januar 2019 Dusj annankvar dag, vaskeklut ellers. Og vaskeklutane blir brukte ein gong, og så blir dei vaska. Meiningslaust med "gjenbruk" av slikt.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #38 Skrevet 5. januar 2019 Hvorfor er det så mange som dusjer om morgenen? Man blir da ikke svett og ekkel av å sove. Å legge seg skitten og svett er derimot ekkelt. Gir da mer mening å vaske seg etter at man er blitt skitten, ikke før. Anonymkode: 8bd62...6b4 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #39 Skrevet 6. januar 2019 3 ganger i uka. Det er hysterisk å dusje oftere enn annenhver dag, med mindre man har svettet mye av en eller annen grunn, f.eks fysisk jobb eller trening. Anonymkode: 78520...630 1
strykebrett Skrevet 6. januar 2019 #40 Skrevet 6. januar 2019 Dusjer hver kveld, og bruker våtservietter nedentil og under armene på morgenen. Dette også når jeg ligger syk som nå, hadde aldri klart å hoppe over den daglige dusjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå