AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Inspirert av en annen tråd der det ble diskutert om det er ekkelt å ikke dusje på to dager: Hvor ofte dusjer du, eller vasker deg godt? Hvor lang tid tar det før du føler deg ekkel og illeluktende, og hva slags hygienevaner foretrekker du hos en partner? Anonymkode: 41551...c4b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Dusjer annenhver dag, vasker armhuler og underliv de andre dagene. Dusjer oftere hvis jeg har svettet mye. Etter trening, og når det var 30 grader i sommer Anonymkode: 48d98...0fe 2
Nerine_ Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Foretrekker daglig dusj, hos meg og partner. 7
Missfitness Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Om morgenen, etter trening og ofte etter at vi har hatt sex. 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Kommer an på aktivitetsnivået. Er jeg bare hjemme så kan jeg la vær å dusje en dag, ellers dusjer jeg gjerne kroppen om jeg skal ut. Dusjer etter trening. Litt mindre dusjing når jeg er nyoperert nå og det er tungt å stå oppreist, men tar kattevask uansett. Foretrekker å ikke lukte svette 😛 Anonymkode: 31b37...30e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Dusjer hver morgen, vasker håret 3hver dag. Dusjer selvsagt også etter trening, så noen dager blir det to dusj til dagen. Forventer at partner også dusjer hver dag, samt skifter sokker og undertøy hver eneste dag. Noe annet synes jeg faktisk er litt ubehagelig. Men det er selvsagt forskjell på mennesker, noen er i veldig lite aktivitet, og trenger da kanskje ikke dusje hver dag. Anonymkode: fd32b...086 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 Dusjer hver morgen. Synes det er noe udelikat med armhuler, føtter, underliv og rumpe som ikke har fått sin daglige vask. Håret vasker jeg bare annen hver dag. Anonymkode: 4d3a0...199 2
kaleidoskop Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Annenhver dag og bruker en klut annenhver dag.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Jeg dusjer annenhver dag. De dagene jeg ikke dusjer så vasker jeg meg med klut. Jeg sliter med tørr hud som klør, og burde kanskje ikke dusjet så ofte heller, men det må jeg for å føle meg vel. Anonymkode: 63710...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 Hva er det med kåge og klut? Hvor ofte skifter dere klut og om dere bruker den flere dager, tenker dere over at den har vært i ræva når dere bruker den i trynet? Anonymkode: b1d92...d7a 8
Gjest loveli Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 (endret) Selvfølgelig hver morgen, etter trening og på ettermiddagen hvis jeg har vært svett om dagen. Jeg tenker: Å vaske seg med klut = gni dritten rundt. Men jeg vet det er vanlig på "landet"... Endret 5. januar 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med kåge og klut? Hvor ofte skifter dere klut og om dere bruker den flere dager, tenker dere over at den har vært i ræva når dere bruker den i trynet? Anonymkode: b1d92...d7a Man bruker vel ikke samme kluten i ansiktet og i rumpa? Regner med de fleste har mer enn én klut i badeskapet, og vasker dem på høy temperatur i maskina. Anonymkode: 41551...c4b 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 1 gang pr uke. Anonymkode: fcd00...fd1 3
s0la Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 Dusjer som regel hver dag etter jobb, hvis jeg har trent eller har hatt sex. Vasker meg nedentil hver morgen og kveld uansett. Tror ikke jeg har gått så lenge uten dusj at jeg lukter fælt før, så det kan jeg ikke si. Har alltid likt følelsen av en dusj og å føle meg ren. Jeg lukter frityrlukt etter jobb da eneste. Og da vil jeg vaskes!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med kåge og klut? Hvor ofte skifter dere klut og om dere bruker den flere dager, tenker dere over at den har vært i ræva når dere bruker den i trynet? Anonymkode: b1d92...d7a Enig. I voksen alder har jeg aldri eid en klut. Anonymkode: 1f8d8...91a 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #16 Skrevet 5. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er det med kåge og klut? Hvor ofte skifter dere klut og om dere bruker den flere dager, tenker dere over at den har vært i ræva når dere bruker den i trynet? Anonymkode: b1d92...d7a Bruker selvfølgelig først kluten i ræva før den brukes i trynet. Så tar jeg den med på bussen og tørker sjåføren, sidemannen og alle som sitter på de ytterste setene i trynet med rævkluten også. Man er da hjelpsom. Anonymkode: 48d98...0fe 22
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #17 Skrevet 5. januar 2019 To ganger om dagen. Hver morgen, og etter trening. Våtserviett etter andre aktiviteter, da morgendusjen som regel er neste jeg gjør før jeg skal ut av huset. Og våtserviett etter dobesøk. Aldri eid en klut. Anonymkode: 27cf9...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 Hver dag måndag til fredag, og enten lørdag eller søndag. Om jeg bare skal være hjemme alene i helgen kan det skje at jeg ikke dusjer mellom fredag og mandag. Blir mer et tiltak å dusje om vinteren når det er mørkt og kaldt og man har masse klær på og hår som tar en evighet å få tørt. Om sommeren er det mye enklere å hoppe i dusjen og så gå ut i solen. Anonymkode: 684f0...3ef
tussi84 Skrevet 5. januar 2019 #19 Skrevet 5. januar 2019 Annen hver dag ca. Er stort sett hjemme uansett.
LittDiva Skrevet 5. januar 2019 #20 Skrevet 5. januar 2019 Hver morgen. Kjapp dusj på kvelden om det har vært en dag med mye "ekstra" på jobb. Jobber på sykehus, så innimellom er det dager jeg ikke har lyst og legge meg udusjet etter jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå