Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en mann på 42 år som ønsker litt input fra dere på hvordan jeg skal gå frem med noe jeg liker. Jeg elsker å ta bilder av jenter, helst nakne, men ikke nødvendigvis. Jeg synes fasongen på kvinnekroppen er veldig flott, og når jeg tar bilder liker jeg å fokusere på detaljer som fremhever kurver og egenskaper ved kvinnen.

Jeg innrømmer gjerne at jeg blir seksuelt opphisset av dette.

Hvordan kommer jeg i kontakt med kvinner som ønsker å stå modell? Det er å ta bildene jeg synes er gøy. Om kvinnen er redd jeg skal misbruke dem eller gjøre noe annet med dem så må hun gjerne beholde alle bildene. Jeg kan til og med bruke hennes kamera om hun foretrekker det.

Setter pris på seriøse svar som kan hjelpe meg å komme i kontakt med andre som har samme interesse som meg, men på den andre siden av linsen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var creepy!

Anonymkode: 17abe...af0

• Liker 5
Skrevet

I avsnitt to så tror jeg du mister de fleste damer da dette åpenbart ikke har noe med en interesse for foto å gjøre, men heller en seksuell tilfredsstillelse å fantasi. Du må gjerne ha den fantasien, men å gjemme deg bak interessen for nakenfotografering blir i mine øyne litt feil. Beklager. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også du ødela mye for deg selv med avsnitt to. Aldri om jeg hadde kledd av meg klærne for deg..

Anonymkode: cccc1...d33

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Få deg en kjæreste som synes at fetishen din er OK. Så knipser du i vei! 

Anonymkode: 7cec4...47e

• Liker 1
Skrevet

Når det er for din egen seksuelle opphisselse bør du iallefall la kvinnene få vite dette, og det kommer de også til å skjønne når du tilbyr å bruke deres eget kamera. 

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Er nok ugler mosen under den tråden !

Skrevet

Betaler du godt nok, får du nok noen til å stille som modeller. Gjør du ikke det, kan du glemme hele greia.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tråden ligger under seksualitet så det er jo greit.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å stille opp, det er jo en ganske uskyldig fetisj eller hva man skal kalle det. Hadde foretrukket at det var mitt kamera og jeg ville ikke en gang syns det var rart at du spurte, hvis vi først var kommet så langt som til at sex (ons eller noe annet).

Tror ikke du får noen til å stille opp kun for bildene siden det er seksuelt for deg.

Anonymkode: fbb8a...98f

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Min første reaksjon var latter, typisk interesse for mann i overgangsalderen. Men det er en sunn og ganske normal interesse tross alt, og jeg har forståelse for at spenningen rundt dette kan være like mye verdt som sex. Men hva har "modellene" igjen av dette, spenningen og bildene? Er det nok for dem?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Paramount said:

Min første reaksjon var latter, typisk interesse for mann i overgangsalderen. Men det er en sunn og ganske normal interesse tross alt, og jeg har forståelse for at spenningen rundt dette kan være like mye verdt som sex. Men hva har "modellene" igjen av dette, spenningen og bildene? Er det nok for dem?

Sunn og sunn, fru Blom. 

Anonymkode: 17abe...af0

Gjest Paramount
Skrevet

Potens er bra for helsen fru Blom!

Skrevet

Dette synes jeg var trist å lese. For dette er problemet for mange håpefulle jenter som gjerne kler av seg for noen kroner eller ekstra oppmerksomhet. Pga slike som dette blir fotografyrket ødelagt. Hadde du skrevet noe om at dette er en sexuell fantasi ok. Men at du liker å ta bilder???? Å redigere bildene etterpå er over halve jobben. Å ta dem er brøkdelen. 

Men om du får tak i noen, si det er for sexuell preferanse. Det går sikkert begge veier, noen tenner på å bli tatt bilde av

AnonymBruker
Skrevet

Du får etterlyse på et sexforum om noen vil ta del i din seksuelle fantasi. 

Folk som presenterer seg som fotografer eller hobbyfotografer som søker modeller, og egentlig mener noe seksuelt med det er griser og kan risikere å bli anmeldt. Så hvertfall ikke lur noen jenter til å tro du er en fotograf som bare vil ta bilder av kroppen dems! 

Anonymkode: 5d813...6b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...