Usikker kvinne Skrevet 5. januar 2019 #1 Del Skrevet 5. januar 2019 Hei. jeg er en kvinne som dater en pappa fra barnehagen jeg er vikar i. Det som jeg er usikker på er om jeg burde forsette å date han, jeg liker han og han har sakt han liker meg, det er følelser der. vet at det ikke er helt etisk av meg å date en pappa fra barnehagen og er det jeg sliter mest med. trenger bare noen gode råd på hva jeg burde gjøre. setter pris på all hjelp jeg kan få. hilsen en usikker kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Del Skrevet 5. januar 2019 Er han singel? Anonymkode: b375a...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker kvinne Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) han er singel. Endret 5. januar 2019 av Usikker kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Del Skrevet 5. januar 2019 Hva om det ikke fungrer og han dumper deg. Kommer du til å ta hevn ved å ta det ut over ungen hans i barnehagen? Anonymkode: 89870...a5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker kvinne Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 5. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om det ikke fungrer og han dumper deg. Kommer du til å ta hevn ved å ta det ut over ungen hans i barnehagen? Anonymkode: 89870...a5c Det ville jeg aldri ha gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #6 Del Skrevet 9. januar 2019 On 1/5/2019 at 9:40 AM, Usikker kvinne said: Hei. jeg er en kvinne som dater en pappa fra barnehagen jeg er vikar i. Det som jeg er usikker på er om jeg burde forsette å date han, jeg liker han og han har sakt han liker meg, det er følelser der. vet at det ikke er helt etisk av meg å date en pappa fra barnehagen og er det jeg sliter mest med. trenger bare noen gode råd på hva jeg burde gjøre. setter pris på all hjelp jeg kan få. hilsen en usikker kvinne Helt Ok. Anonymkode: ee620...02a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #7 Del Skrevet 10. januar 2019 Spør ledelsen i barnehagen om de har regler om dette. Så følger du reglene, om de finnes. Hvordan møttes dere forresten? Hvis dere møttes første gang i barnehagen synes jeg det er mer kritikkverdig enn om dere møttes på tinder el.l. Anonymkode: f8a80...082 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #8 Del Skrevet 10. januar 2019 On 1/5/2019 at 9:40 AM, Usikker kvinne said: Hei. jeg er en kvinne som dater en pappa fra barnehagen jeg er vikar i. Det som jeg er usikker på er om jeg burde forsette å date han, jeg liker han og han har sakt han liker meg, det er følelser der. vet at det ikke er helt etisk av meg å date en pappa fra barnehagen og er det jeg sliter mest med. trenger bare noen gode råd på hva jeg burde gjøre. setter pris på all hjelp jeg kan få. hilsen en usikker kvinne Hvor er mammaen i alt dette? Og hvordan er forholdet deres? Hvordan skal du forholde deg om de har en skikkelig konflikt gående? ( jeg regner med de er godt skilt siden du dater pappaen) Anonymkode: b7cb6...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker kvinne Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #9 Del Skrevet 10. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør ledelsen i barnehagen om de har regler om dette. Så følger du reglene, om de finnes. Hvordan møttes dere forresten? Hvis dere møttes første gang i barnehagen synes jeg det er mer kritikkverdig enn om dere møttes på tinder el.l. Anonymkode: f8a80...082 Vi dater ikke lengere. Vi bestemte oss begge to for at vi ikke passer sammen. Men alt er bra mellom oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #10 Del Skrevet 10. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør ledelsen i barnehagen om de har regler om dette. Så følger du reglene, om de finnes. Hvordan møttes dere forresten? Hvis dere møttes første gang i barnehagen synes jeg det er mer kritikkverdig enn om dere møttes på tinder el.l. Anonymkode: f8a80...082 Ingen barnehager kan ha regler om hva foreldrene kan foreta seg på fritida, vel. Hvorfor er det "kritikkverdig" å møte en potensiell partner i barnehagen? Så lenge begge er single står de jo fritt til å treffe andre folk, med eller uten unger, hvor de vil. Man kan møte potensielle kjærester overalt, hvorfor er barnehage verre enn andre steder? Jeg og min mann møttes fordi vi hadde barn i samme barnehage. Snakket sammen når vi møttes i garderoben, møttes etter hvert på fritida med ungene, ble etter hvert kjærester. Nå har vi vært sammen i 7 år, gift i 3. Anonymkode: dfc99...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #11 Del Skrevet 12. januar 2019 På 10.1.2019 den 20.58, AnonymBruker skrev: Ingen barnehager kan ha regler om hva foreldrene kan foreta seg på fritida, vel. Hvorfor er det "kritikkverdig" å møte en potensiell partner i barnehagen? Så lenge begge er single står de jo fritt til å treffe andre folk, med eller uten unger, hvor de vil. Man kan møte potensielle kjærester overalt, hvorfor er barnehage verre enn andre steder? Jeg og min mann møttes fordi vi hadde barn i samme barnehage. Snakket sammen når vi møttes i garderoben, møttes etter hvert på fritida med ungene, ble etter hvert kjærester. Nå har vi vært sammen i 7 år, gift i 3. Anonymkode: dfc99...def En barnehage kan meget vel ha regler for om det er greit at ANSATTE dater foreldre til barna. Det er det denne tråden handler om. Ser du virkelig ikke forskjellen på det, og ditt eksempel? Anonymkode: f8a80...082 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #12 Del Skrevet 12. januar 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: En barnehage kan meget vel ha regler for om det er greit at ANSATTE dater foreldre til barna. Det er det denne tråden handler om. Ser du virkelig ikke forskjellen på det, og ditt eksempel? Anonymkode: f8a80...082 Jeg tror ikke hver enkelt barnehage fritt kan bestemne regler for slike ting. Ihvertfall ikke om det er en kommunal barnehage. Kommuneansatte har gjerne etiske retningslinjer de skal forholde seg til, som er felles for alke virksomheter i kommunen. Det kan selvsagt være forskjell på hvor strengt det praksiseres, men tror ikke at en barnehage kan bestemme at ansatre ikke får date foreldre dersom det ikke finnes noen iverordnede regler mot det. Om en ansatt blir oppsagt på det grunnlaget, vil vedkommende kunne ta det videre. Slike relasjoner kan jo være uheldige, da man helst bør skilke arbeid og privatliv. Men man er jo bare mennesker. På mindre steder er det jo helt vanlig at "alle kjenner alle", og at lærere og barnehageansatte har egne barn i sin skole/barnehage, er kjæreste med, tidligere kjæreste med, i familie med, bestevenn med e.l en i forekdregruppa. Men om det blir mye drama rundt forholdet. Om du sjekker opp en gift far i arbeidstiden, er årsaken til samlivsbrudd og opollsning av familier, blir det neppe populært. Anonymkode: 3dc64...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #13 Del Skrevet 12. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror ikke hver enkelt barnehage fritt kan bestemne regler for slike ting. Ihvertfall ikke om det er en kommunal barnehage. Kommuneansatte har gjerne etiske retningslinjer de skal forholde seg til, som er felles for alke virksomheter i kommunen. Det kan selvsagt være forskjell på hvor strengt det praksiseres, men tror ikke at en barnehage kan bestemme at ansatre ikke får date foreldre dersom det ikke finnes noen iverordnede regler mot det. Om en ansatt blir oppsagt på det grunnlaget, vil vedkommende kunne ta det videre. Slike relasjoner kan jo være uheldige, da man helst bør skilke arbeid og privatliv. Men man er jo bare mennesker. På mindre steder er det jo helt vanlig at "alle kjenner alle", og at lærere og barnehageansatte har egne barn i sin skole/barnehage, er kjæreste med, tidligere kjæreste med, i familie med, bestevenn med e.l en i forekdregruppa. Men om det blir mye drama rundt forholdet. Om du sjekker opp en gift far i arbeidstiden, er årsaken til samlivsbrudd og opollsning av familier, blir det neppe populært. Anonymkode: 3dc64...f76 Blir vel som i helsetjenesten. Greit så lenge ledelsen er informert og man får ikke være primærkontakt Anonymkode: 467ff...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå