Gå til innhold

Forbedring av utseendet før bryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop
Skrevet

Hihi, litt fjollete spørsmål, men jeg er nysgjerrig. Hva har dere tenkt til å gjøre før bryllupet for å være en strålende brud?

Selv skal jeg:

- Prøve å gå ned et par kilo

- Ta solarium i ukene før

- Bleke tennene hos tannlege

- Stripe håret

- Vokse legger og bikinisone (ikke brazilian, jeg tør ikke)

- Farge øyenvippene hos kosmetolog

Noen verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat verre nei, men jeg har tenkt å:

- gå ned en haug av kilo

- spray-tan

- bleke tennene (det vil mannnen også)

- voksing må vel også til

Har også veldig lyst til å ta en sånn aromaterapi-pakke for brud og brudgom. Deilig...

Skrevet

Jeg prøver å trene litt mer enn det jeg har gjort

Spise litt sunnere

Skal ta spray-tan

Farge hår/vipper

vokse legger+++

legge fransk manikyr

Hvoe mye betaler du forresten for å bleke tennene, og hvor lenge før gjør du det?

Gjest KathrineM
Skrevet

Jeg ville bare si til de g som skal gifte deg i England og som har en mor som skal bake at du bør ta med Hvis du skal ha marsipankake da...

Skrevet

Har prøvd å slanke meg men det går uhyre dårlig! :-(

Kan ikke skjønne hvorfor. Har spist sunt, går lange turer og trimmer det jeg har tid til.

Men resultatene er begredelige! :(

Men jeg har i hvertfall ikke lagt på meg. :wink:

Ellers er jeg nå inne i solings fasen. :kul:

Gjest gjesta
Skrevet

- Spraytan eller Solarium

- Få fransk manikyr

- Farge håret igjen & stusse det

... kommer ikke på mer.. Men vil vertfall bli sminkt hos en proff sminkør :)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Morsomt fenomen dette. :);)

Selv er jeg forlovet, men har ikke lyst på noe bryllup. Men jeg striper håret, spiser sunt, trener og setter meg på trappa når det er sol for det. :)

Skrevet

- Gå ned noen kilo og trene slik at jeg blir litt strammere i figuren... Begge deler skal helst skje før tilpasning av kjole om bare vel en måned! :o

Mer lystbetont er:

- Dyprens av ansiktet, maks en uke før bryllupet.

- Ta fransk manikyr.

- Ta pedikyr (deilig med velstelte føtter i brudeskoene!)

- Farge håret.

Skal også prøve å være en del utendørs for å få vekk den verste vinterblekheten. Men tror ikke jeg skal ta sol eller spray tan, har så lys hud fra før at det kan lett bli ujevnt og se "skittent" ut.

Skrevet
- Gå ned noen kilo og trene slik at jeg blir litt strammere i figuren... Begge deler skal helst skje før tilpasning av kjole om bare vel en måned! :o

Mer lystbetont er:

- Ta fransk manikyr.

- Farge håret.

Skal også prøve å være en del utendørs for å få vekk den verste vinterblekheten. Men tror ikke jeg skal ta sol eller spray tan, har så lys hud fra før at det kan lett bli ujevnt og se "skittent" ut.

ujevnt og skittent blir det ikke, har selv lys hud og det blir knallbra.. :)

Gjest gjesta
Skrevet

Mer lystbetont er:

- Ta fransk manikyr.

- Farge håret.

Kanskje man kan ønske seg noe av dette til utdrikkningslaget? Frister mer enn å drite seg ut.. :ler:

Skrevet

Selv er jeg forlovet, men har ikke lyst på noe bryllup.

Litt på siden av temaet, men: Hvorfor være forlovet hvis man ikke skal gifte seg...? :wink:

Er det ikke da like greit å "bare" være samboer? (Ingenting galt med det).

Gjest Betty Boop
Skrevet

Hvoe mye betaler du forresten for å bleke tennene, og hvor lenge før gjør du det?

Jeg har ikke vært hos tannlegen på mange år, men skal snart bestille time for vanlig sjekk, og da skal jeg forhøre meg litt. Men en venninne sjekket, og sa det kostet 1800 (kun overkjeve). Vet ikke hvor lang tid før jeg skal gjøre det.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Litt på siden av temaet, men: Hvorfor være forlovet hvis man ikke skal gifte seg...? :wink:

Er det ikke da like greit å "bare" være samboer? (Ingenting galt med det).

Hvem har sagt at jeg ikke skal gifte meg? Det er bryllup jeg ikke vil ha (kanskje jeg heller skulle skrevet bryllupsfest). At jeg er forlovet innebærer selvsagt at jeg planlegger å gifte meg, men jeg vil gjøre det i lukket kirke og uten fest.

Gjest Sukkerert
Skrevet

The Bride:

bryllup (av norr. bruðlaup, trolig brudeopptog), festligheter i forbindelse med inngåelse av ekteskap.

Skrevet

Skal ikke gjøre annet enn å sole meg i hele juli, for da har jeg fri, og farge etterveksten min noen uker før bryllupet :)

Skrevet
- Gå ned noen kilo og trene slik at jeg blir litt strammere i figuren... Begge deler skal helst skje før tilpasning av kjole om bare vel en måned!  :o  

Mer lystbetont er:

- Ta fransk manikyr.

- Farge håret.

Pratet med ho som skal sminke meg. Og ho anbefalte å ikke ta dyprens av annsiktet rett før bryllupet. Burde helst gjøre det 2-3 uker før. Pga at kviser osv kommer fram! Det var i allefall det ho sa! Og det er jo greit å være klar over. Ikke morro å stå med masse kviser på dagen en gifter seg! :)

Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på mange år, men skal snart bestille time for vanlig sjekk, og da skal jeg forhøre meg litt. Men en venninne sjekket, og sa det kostet 1800 (kun overkjeve). Vet ikke hvor lang tid før jeg skal gjøre det.

Jeg har lest at det koster opp imot 4500 kr for å bleke tennene. dumt det er så dyrt.. :veldigsur:

Skrevet

- Skal å gå ned et par kilo / stramme opp

- begynne å faktisk bruke hud produktene mine

- Ta solarium fra nå av (onsdag)

- Siden september har frisøren min jobbet med å få min naturlige hårfarge tilbake så må jo fortsette meg det.. gleder meg til å bli blond igjen

- lyst til å prøve brazilian (tror det vill overraske han)

- Ta fransk manikyr eller sette på neiler, kommer ann på neilene mine

- Ta pedikyr

Skrevet

eneste vi egentlig har planer om er å ta solarium.. det skal vi snart begynne med... :o

og jeg skulle gjerne ha bleket tennene, men det blir sikkert ikke :veldigsur:

Gjest Anonymous
Skrevet

Pratet med ho som skal sminke meg. Og ho anbefalte å ikke ta dyprens av annsiktet rett før bryllupet. Burde helst gjøre det 2-3 uker før. Pga at kviser osv kommer fram! Det var i allefall det ho sa! Og det er jo greit å være klar over. Ikke morro å stå med masse kviser på dagen en gifter seg! :)

Dette stemmer, det er ikke noe lurt å ta ansiktsbehandling 1 uke før bryllupet! Man bør ta det ca. 1 måned før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...