Gå til innhold

Hva vil dere kalle yrket i en jobb som innebærer kunder, Adm oppgaver, regnskap?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne i en bedrift. Skal jobbe med kundeservice, div adm oppgaver, besvare mail, tlf, litt koordinering. Mulig noe regnskap (men er ikke utdannet). 

Har ingen utdanning innenfor dette. Stillingens tittel er ikke bestemt (familiebedrift). 

Hva tenker dere tittelen på yrket burde vært? Må jo være noe som ikke er en formell tittel knyttet til utdanning? Koordinator? Sekretær? 

Anonymkode: 1dab9...03e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slike oppgaver har jeg, og jeg er sekretær🙂

Anonymkode: 77ffd...ab2

Skrevet

Administrasjonssekretær? Koordinator?

AnonymBruker
Skrevet

Administrasjonskonsulent, administrasjonskoordinator, saksbehandler, sekretær; her er flere titler mulig. Jeg har faktisk hatt liknende jobb selv, og jeg hadde stillingen administrativ saksbehandler. 

Anonymkode: 54cd2...482

AnonymBruker
Skrevet

Kontordame/sekretær.

Anonymkode: 7cd32...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...