AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Jeg skal begynne i en bedrift. Skal jobbe med kundeservice, div adm oppgaver, besvare mail, tlf, litt koordinering. Mulig noe regnskap (men er ikke utdannet). Har ingen utdanning innenfor dette. Stillingens tittel er ikke bestemt (familiebedrift). Hva tenker dere tittelen på yrket burde vært? Må jo være noe som ikke er en formell tittel knyttet til utdanning? Koordinator? Sekretær? Anonymkode: 1dab9...03e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Slike oppgaver har jeg, og jeg er sekretær🙂 Anonymkode: 77ffd...ab2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Administrasjonskonsulent, administrasjonskoordinator, saksbehandler, sekretær; her er flere titler mulig. Jeg har faktisk hatt liknende jobb selv, og jeg hadde stillingen administrativ saksbehandler. Anonymkode: 54cd2...482
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Kontordame/sekretær. Anonymkode: 7cd32...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå