Gå til innhold

Dere under 25år - Hvilken vinterjakke har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere kvinner under 25år hvilken vinterjakke har dere? Og hvor kjøpte dere den? legg gjerne med link eller bilde. Er på jakt etter en ny parkas og trenger tips til hva som er "inn" nå :) 

Anonymkode: 4f692...48b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

. Følger denne

Anonymkode: 8020f...c36

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke bare se på hva andre har på seg hvis dere på død og liv vil gå i ett med resten? Gå heller på Fretex og kjøp noe dere liker selv. Å handle brukt er i alle fall både in og veldig tidsriktig.

Anonymkode: 19feb...555

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken vinterjakke...? Er det noen som har bare en? Jeg har sikkert 15 forskjellige og alle vennene mine har også veldig mange. Man klarer seg ikke med en, det kommer jo an på outfiten hvilken vinterjakke vi bruker. 

Anonymkode: 175b2...dea

AnonymBruker
Skrevet

Har en tykkere jakke fra Carlings, svart og kan brukes på begge sider. Veldig fornøyd med dem, men har hatt den i over tre år tror jeg så finner sikkert ikke bilde. Eier også en ullkåpe til litt "finere" anledninger. Hvis du ser på unge voksne i byer er det mer vanlig med ullkåpet, men ellers er det kun å velge hva du liker.

Vi litt f i hva andre tenker og kjør din egen stil. Hilsen 23-åring.

Anonymkode: 8a38d...4c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken vinterjakke...? Er det noen som har bare en? Jeg har sikkert 15 forskjellige og alle vennene mine har også veldig mange. Man klarer seg ikke med en, det kommer jo an på outfiten hvilken vinterjakke vi bruker. 

Jeg har bare en vinterjakke, og jeg klarer meg helt fint med den. Jeg har også en turjakke, sommerjakke, jogge/sykkeljakke, finjakke, skinnjakke.. Har litt forskjellige jakker. Men bare en av hver.. 

Anonymkode: e795c...8a7

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor ikke heller kjøpe en jakke du liker, istedet for å fokusere på hva som er inn?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare en. Har alltid hatt kun en vinterjakke. Trodde det var vanlig.

Merke Arctic North. Kjøpte den på Outlet for 3 år siden for ca 1999 kr (nypris 4000 kr).

Anonymkode: 1210b...af1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor ikke heller kjøpe en jakke du liker, istedet for å fokusere på hva som er inn?

Nei, jeg vil ha det som alle andre går i. Vi er tross alt flokkdyr.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig mange har bare en vinterjakke. Fint for deg da at du tydligvis er rik og har gigantisk kles-skap men tror ikke det er normalt å ha 15 vinterjakker.

Anonymkode: f975b...509

• Liker 5
Skrevet

Hadde gubben og ungene hatt 15 vinterjakker hver her så hadde jeg klikka...

• Liker 4
Skrevet

Har en gul ullkåpe fra B.young, å en grågrønn parkas fra vero moda. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en jakke hver vinter de tre siste årene, men fant ikke bilde av de, bare noen som likner. Bruker alle, bytter på dem ettersom hva jeg skal og hvor kaldt det er. 

B454E56E-D4EB-4E20-916B-0D931C5779D5.thumb.jpeg.6163bb3b75a238bdbc351e3d78981a57.jpeg

Kjøpte en liknende på zalando i 2018, bare med fuskepelskrage på hetta. Den kjennes som å ta på seg en dyne og er veldig varm og deilig.9BED1D5F-4AF2-4303-ABDC-817311A55C91.thumb.jpeg.71e087277615840cd70dabd14c7de655.jpeg

Har en som likner denne. Oppdaget fort det var upraktisk å ikke ha glidelås.. ble kaldt 909C95F9-700F-41C7-9130-04661B8CE161.thumb.jpeg.7779f55261d822e730f9985ba81ad5f3.jpeg

Kjøpte derfor en jakke som likner på denne, i ull, og med glidelås. 

Anonymkode: ed50a...10b

AnonymBruker
Skrevet

PS. Jeg kommer ikke til å kjøpe flere vinterjakker på noen år nå, og fokuset mitt på vinterjakker har vært å finne noe skikkelig varmt, som jeg har råd til, og som ser Ok ut. 

Anonymkode: ed50a...10b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min er fra fretex, så tror ikke jeg kan gi deg noen link 😅 Men det er en svart kåpe som er veldig lang med skulderputer, definitivt fra 80 tallet men den er ganske plain forutenom skuldrene. 

Endret av VKM
  • Liker 1
Skrevet

har en allversjakke fra Bergens som jeg bruker i vinter

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil ha det som alle andre går i. Vi er tross alt flokkdyr.

huff bor du i drammen eller bærum? for der kler alle seg helt likt. Jeg synes det er gøy å dra til utlandet å se at folk tør kjøre sin egen stil. Så det har mer med hvor du bor å gjøre. I san fransisco f.eks kler alle seg forskjellig. Mye mer inspirerende og kult. Ikke vær en av de taneløse flokkdyrene, tør å kjøre egen stil!

Anonymkode: 1989c...94f

• Liker 2
Skrevet

Har en lang boblejakke/kåpe fra LMC hvis jeg skal noe «fint» som på byen eller en tur til byen, evt fest eller middag, ol. 

Har en jakke fra Cubus med fuskepels på hetta. Den bruker jeg til og fra jobb, levering i bhg, en tur til butikken, ol. 

En todelt «bobledress» fra sportsbutikk hvis jeg skal ut å grille, ake eller bare gå en tur eller på fjellet, hytta osv. 

Har en tynn boblejakke fra moods of Norway. Den bruker jeg når det er litt mildt, eller om jeg skal på byen i olabukse, eller til og fra jobb eller levering i bhg hvis det er mildt. 

En jakke fra Bik bok med fuskepels, den bruker jeg på byen, tilstelninger, bursdager, juleavslutning, rett og slett det meste jeg bruker lårkort kjole til siden den slutter ca ved hoftene. 

Det var vel det. Ingen av jakkene er eldre enn 2015. Kjøper sjeldent nye jakker.. Finner jeg noen jeg liker, tar jeg godt vare på de. Veldig fornøyd med de jeg har.

AnonymBruker
Skrevet

huff bor du i drammen eller bærum? for der kler alle seg helt likt. Jeg synes det er gøy å dra til utlandet å se at folk tør kjøre sin egen stil. Så det har mer med hvor du bor å gjøre. I san fransisco f.eks kler alle seg forskjellig. Mye mer inspirerende og kult. Ikke vær en av de taneløse flokkdyrene, tør å kjøre egen stil!

Er jo ikke såå mange butikker å velge mellom her i Norge heller da. Spesielt om en ikke har råd til å dra til USA..

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke såå mange butikker å velge mellom her i Norge heller da. Spesielt om en ikke har råd til å dra til USA..

jeg har funnet mange av jakkene mine på nettet, da slipper jeg ha lik jakke som alle andre. Har en av merket Blck b.la, de har mye fint. En ullkåpe fra vero moda og en mer parkas aktig jeg ikke husker hvor jeg kjøpte. Det finnes mye fine jakker utenlandske nettbutikker og, men da må du satse på at de passer da. så det er minuset. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...