merano Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Heia damer Jeg kjøpte en dyr krukke hårkur fra frisør for noen måneder siden som jeg har brukt 1-3 ganger i uka, må si håret mitt allerede er sunnere og mindre flisete og kjennes litt tykkere ut også men det kan også være fordi jeg har skiftet Shampo for alt jeg vet. Spørsmålet mitt er om hårkur er en kur altså at det holder med å bruke opp krukken jeg kjøpte eller når hårkvaliteten er bedret eller blir håret sånn fordi jeg tar hårkur og så fort jeg stopper så vil håret se dårligere ut igjen? Altså kurerer hårkur håret eller er det en behandling med midlertidig effekt?
Djungelvrål Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Behandlingen er nok midlertidig da kuren legger seg som et lag utenpå hårstråene for å få de til å se tykkere og sunnere ut. Ren kosmetikk for håret. Tviler på at en hårkur kan gi noen tykkere hår. 1
utakulanini Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Det eneste som funket for meg, som i alle år slet med tynt og flisete hår, var å fikse det innenifra. Altså ved å spise ren mat, ikke halvfabrikata, sukker og ferdigmat. Nå har jeg daglig «superfoods» i kostholdet mitt også, som spirulina, moringa, baobab og chiafrø. Jeg har nå et helt sinnsykt tykt hår med glans og som ikke virker flisete selv etter ett år uten frisør. Det er halvannet år siden jeg endret livsstil/kosthold og jeg føler meg ekstremt energisk og har en ny kjærlighet for livet. Jeg har også begynt å trene to ganger i uken for tre måneder siden, som har gjort alt ennå bedre igjen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå