Gå til innhold

Hvordan har du det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som har mann og barn, trives du i hverdagen? Holder du sammen med partner pga barna? Eller er du lykkelig sånn som ting er nå, og føler du er på rett sted.

Anonymkode: 1b312...886

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snill mann har jeg,men vi har noen utfordringer og ja jeg tviler ofte,har grublet i to år på om jeg vil skilles,grusomt å ikke klare å bestemme seg.hadde barna vært voksne hadde jeg kanskje skilt meg nå 

Anonymkode: 1ffea...647

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du det ts 💗

Anonymkode: 1ffea...647

• Liker 2
Gjest BearMama
Skrevet

Vært gift i 10 år.

Klart det er utfordringer og opp og nedturer når en holder sammen så lenge, men vi vet at man må jobbe for forholdet og akseptere at man ikke konstant går rundt og er forelsket etter så lang tid.

Vil si at forholdet har blitt enda sterkere etter vi fikk barn. Vi hadde klare mål om oppdragelse og har like verdier og moraler, noe som jeg setter høyt da jeg ikke ville hatt barn med en mann som ikke hadde samme syn på oppdragelse og hvordan Familien AS skulle drives. 

Han tar ansvar og alt i hjemmet fordeles rettferdig. Begges behov er like viktig og begge setter barnet først.

Jeg er lykkelig og etter 12 år sammen elsker vi hverandre mer for hvert år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lykkelig med barna og familien, men ikke med mannen. Vi er ulike og jeg er lei av å bruke masse energi på å rydde, ordne og organisere for han. Jeg skulle ønske vi var i et likestilt forhold. Det er vanskelig også fordi han tross å være helt håpløs med alt fra husarbeid til planlegging er flink med barna. Veldig ofte vurderer jeg å gå fordi jeg vet jeg hadde klart meg alene og er lei av mannens manglende evner til å se hvordan forholdet egentlig er (dødt), men vi er gode venner og barna har det best i en familie. Når de blir eldre og klarer seg mer selv kommer jeg nok til å gå. 

Anonymkode: 4312d...594

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mann og barn, men mannen er ikke barnets far. Veldig lykkelig, og føler endelig at jeg har landet. :)

Anonymkode: 967b6...db4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det veldig bra, selv om det selvfølgelig går opp og ned. 

Har vært sammen med mannen i over 10 år, og tenker ikke på å forlate ham. Vi har et ganske godt samarbeid, er likestilte og har to flotte barn. Vi kan være uenige og irritere hverandre, men jeg har ikke forventninger om at alt skal være perfekt.

Jeg skjønner at folk blir skilt når de opplever at partneren ikke bidrar med husarbeid, oppdragelse og generelt ikke tar halvparten av ansvaret.

Anonymkode: 4b570...4d9

Gjest Malone
Skrevet

Har det veldig bra med mannen og sønnen vår :hjerte: Venter nr 2 til senvåren, og tror vi er ferdig da sånn at vi fremdeles får litt tid til oss også. 

Vært sammen i 11 år nå, gift i 4. Ble sammen som tenåringer, og kan ikke se for meg et liv uten han. 

AnonymBruker
Skrevet

Er fornøgd.Fortsatt glad i mannen. Vi har helt klar arbeidsfordeling så slipper diskusjoner og irritasjon.Jeg er heime og gjør alt i huset på dagtid. Han følger opp barna på alpint (er og trener for dei).Mye arbeid med å halde utstyr tipp topp, et par treninger i uka pluss samilinger kanskje to-tre helgar i mnd, ofte ovale helger.Fri kun i juli.Av og til er også jeg med i helgene Det at barna driver så aktivt gjør at vi har en litt uvanlig hverdag men føler at vi er sammen om dette og det er kjekt å ha dette som felles»prosjekt» 

Anonymkode: 85974...f1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...