AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 På hvilken arena traff du din nåværende og eventuelt tidligere kjærester? Via nett? Jobb? Venner? Fritidsinteresser? På tur? Anonymkode: f3075...962
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Første for 15 år siden: via felles venn. Andre/tredje, som aldri ble noe annet enn en to korte relasjoner (begge rundt et halvt år). på byen, for hhv 4, og to og et halvt år siden. Ble bare surr i lengda, ikke ordentlige forhold. Siste, som er samboer, som jeg møtte for et og et halvt år siden: på tinder. Alle andre ons osv: på byen, og på tinder, hvor kanskje 80% var på byen. Anonymkode: cf87f...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Første forhold varte forresten i 10 år da, så har ikke gått så veldig mange periodene uten å styre med noen/være i et forhold. Men den store kjærligheten fant jeg på tinder mye rart der også, men de på byen ble som regel bare surr. Anonymkode: cf87f...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 De to første på skolen, resten på byen eller fest via felles kjente. Nå prøver jeg meg på nettdating Anonymkode: beac7...9be
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Min første kjæreste tok kontakt med meg på msn i 2005 hahah. Bodde i nærheten av hverandre, han var storebroren til en bekjent. Andre kjæreste møtte jeg på et turnstevne, fant ut at vi bodde en halvtime unna hverandre. Tredje kjæreste møtte jeg gjennom vennina mi, han besøkte henne, vi ble kjent, holdt kontakt på nett i et par år før vi ble sammen. Fjerde kjæreste gjennom felles venner, tror bare vi hang sammen som en gjeng og holdt så kontakten. Femte kjæreste på fest, one night stand som ble et forhold. Samme med sjette. Sjuende møtte jeg på fest, ble HODESTUPS forelska i den deiligste mannen jeg hadde sett i mitt liv. Jeg tok kontakt en uke eller 2 etterpå, vi møttes ofte før vi ble kjærester og jeg fant raskt ut at han var like deilig på innsiden. Jeg tenker fremdeles på han, 7 år etter det ble slutt. Dagdrømmer om at vi ender opp sammen til slutt. Åttende møtte jeg på skolen i studietiden Niende møtte jeg også i studietiden, one night stand som ble til forhold. Damn jeg har hatt mange kjærester. Anonymkode: 6b41c...bea 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 På fest for 12 år siden. Siden har vi tilbragt omtrent hvert eneste døgn siden. Anonymkode: 4264c...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min første kjæreste tok kontakt med meg på msn i 2005 hahah. Bodde i nærheten av hverandre, han var storebroren til en bekjent. Andre kjæreste møtte jeg på et turnstevne, fant ut at vi bodde en halvtime unna hverandre. Tredje kjæreste møtte jeg gjennom vennina mi, han besøkte henne, vi ble kjent, holdt kontakt på nett i et par år før vi ble sammen. Fjerde kjæreste gjennom felles venner, tror bare vi hang sammen som en gjeng og holdt så kontakten. Femte kjæreste på fest, one night stand som ble et forhold. Samme med sjette. Sjuende møtte jeg på fest, ble HODESTUPS forelska i den deiligste mannen jeg hadde sett i mitt liv. Jeg tok kontakt en uke eller 2 etterpå, vi møttes ofte før vi ble kjærester og jeg fant raskt ut at han var like deilig på innsiden. Jeg tenker fremdeles på han, 7 år etter det ble slutt. Dagdrømmer om at vi ender opp sammen til slutt. Åttende møtte jeg på skolen i studietiden Niende møtte jeg også i studietiden, one night stand som ble til forhold. Damn jeg har hatt mange kjærester. Anonymkode: 6b41c...bea Hvor gammel er du? 😆 Anonymkode: d4a56...d32
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? 😆 Anonymkode: d4a56...d32 Gammel nok til å ha 9 nevneverdige kjærester🤓 Anonymkode: 6b41c...bea 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 Vi har vist om hverandre i ti år, gikk på samme videregående. Så ble han gode venner med mine venner fra min hjembygd som også gikk på samme videregående og så hverandre nå og da. Så hadde vi en liten flørt i fjor høst (2017) men jeg trakk meg vel unna grunnet psyken. Før vi møttes igjen nå i sommer på fellesvennen sin bursdagsfest, og det sa Bang, haha. Gode ting tar tid😊 legger til at jeg har syntes han er forferdelig flott helt siden jeg var 16 og vært en smule betatt, så happy her Anonymkode: 1fb07...e6e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 Traff henne da hun var på bryllupsreise. Anonymkode: 2949d...81c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Traff henne da hun var på bryllupsreise. Anonymkode: 2949d...81c Jaha? Anonymkode: af282...3ff
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 Kjæresten og jeg er 19 og 17 år. Til tross for dette møttes vi på den mest 80-90-talls måten ever, pleier vi å spøke med. Vi var på en fest og den var utrolig klein. Så jeg drakk meg ganske full ganske raskt og det var den fyren som satt ved siden av venninnen min. Jeg ville snakke med henne, så jeg bare bumpet ned på fanget hans og sa: hei☺️. Han: ????. Så ble vi venner på festen, snakket ganske bra sammen. Måneden etter ble vo kjærester. Vi har vært sammen i 3 år nå. Anonymkode: 482e6...e95
Gjest AnonGangerTo Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 Her på forumet! I mai har vi vært kjærester i 4 år (2 av de som samboere). Herlig!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 Mine forhold: 1. Gjennom felles venner 2. I Russetida 3. På byen 4. Han jeg har nå, møtte jeg via tinder Anonymkode: 218e7...31e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #17 Skrevet 5. januar 2019 Han jeg nå er gift med traff jeg på byen. Det gjorde jeg forsåvidt med de forrige kjærestene også.... Anonymkode: 08df4...7fb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 På en nettside som het "Finn en venn". Vært sammen i 14 år Anonymkode: 632ee...437
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #19 Skrevet 5. januar 2019 Første kjæreste var venn av kjæresten til ei venninne. Andre møtte jeg på videregående. Tredje ble jeg sammen med da vi gikk på vi bibelskole sammen. Anonymkode: 7ee8b...229
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #20 Skrevet 5. januar 2019 6 timer siden, Apekatten skrev: Tinder. Vi er nå forlovet. Haha vi og møtte på tinder og er forlovet! Hvor gamle er dere? Anonymkode: 50b52...663
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå